Mielipiteitä kaipailen.

  • Viestiketjun aloittaja harmaa äiti
  • Ensimmäinen viesti
harmaa äiti
Tuli kutsu miehen siskontytön yo-juhliin. Meiltä ei onnistu lähteä yöksi reissuun (kotieläinten takia) ja nyt mietittiin jos käytäisiinkin päiväselti heillä. Matkaa on 385km/suunta, mukana lapset 2v ja 6v. Varmasti siskon porukkakin ilahtuisi jos käytäisiin kun harvoin päästään mihinkään, mutta mietityttää tuo matkan pituus... Lapset uskoakseni nukkuisivat autossa mennen tullen, ja voitaisiin miehen kanssa ajaa vuorotellen.
Miten on, lähtisitkö itse?
 
harmaa äiti
Silloin lauantai-aamuna pitäisi varmaan klo7 paikkeilla lähteä liikenteeseen, juhlat alkaa klo12. Sitä en kyllä tiedä minkä aikaa juhlat kestää. Mutta sama aikahan se menee jokatapauksessa kotimatkaankin.
 
Riippuu lapsista..Onko tottuneet reissamaan? Riippuu omasta asenteesta..Hermo? oon ollu yh:na ja tehny kahden pienen lapsen kans monia reissuja yksin. eväitä vaan paljon ja tekemistä takapenkille...ja taukoja...
eihän näistä aina tiedä, hermo saattaa mennä..tai sitten reissusta tulee oikein onnistunu.
Asenteesta kertoo sellanen esimerkki, että tuttava aina marisi, "että kun mihinkään ei voi lähteä, kun hänellä on kaks lasta"...sanoin sille että,jos ajattelee noin niin voi saman tien odotella siihen kun ne muuttaa kotoo pois.. Mun on ainaki pakko ollu vaan yksinkertasesti lähteä! jos oon meinannu johonkin päästä. Ja aina niistä on jotenki selvitty...
tsemppiä suunnitelmiin...
 
harmaa äiti
Tosiaan aika paljon on reissattu, ei vaan koskaan aikaisemmin päiväselti noin pitkää matkaa. Nyt tuossa miehen kanssa mietittiin että eiköhän se onnistuisi, tosiaan asenne itsellä kohdalleen ja lapsille viihdykettä mukaan ja tarpeen tullen taukoja.
Että eiköhän me kuitenkin lähdetä reissu tekemään. =) Kiitos kaikille mielipiteistänne!
 

Yhteistyössä