Mielipiteitä kaipaan :)

  • Viestiketjun aloittaja "Jemina"
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Nätti jos saat kuvan laitettua niin, että se täyttää tuon koko sisäosan. Jos ajattelit vain iskeä tavallisen valokuvan tuohon keskelle, niin silleen ei mielestäni oikein toimi...
 
"Jemina"
Kiitos vastauksista :) ja ihana kun ette ihan tyrmänneet mun ideaa. Juu silleen ajattelinkin, että täyttäisi kokonaan, mutta viisaintako liimata kuva jollekin paksummalle ensin ja sitten kiinnittää?
 
kfkfkf
[QUOTE="Jemina";29326782]Kiitos vastauksista :) ja ihana kun ette ihan tyrmänneet mun ideaa. Juu silleen ajattelinkin, että täyttäisi kokonaan, mutta viisaintako liimata kuva jollekin paksummalle ensin ja sitten kiinnittää?[/QUOTE]

Näin mä tekisin :)
 
kfkfkf
[QUOTE="Jemina";29326854]Jes! Kiitos, huomenissa alan tuunailemaan kun ette lytänneet ideaa :)[/QUOTE]

Ja kannattaa silti tuunailla, vaikka palstalla lytättäiskin :D palstalla nyt lytätään ihan lyttäämisen ilosta....
 
"Salamanteri"
Huhhuh, löysinpäs tämän ketjun.
Saitko ap idean onnistumaan? Kerrotko jos satut tämän näkemään :) Innostuin, että jos mummoille tekisi sun idealla muksuista vastaavan.
 
"Jemina"
Kyllä onnistui hyvin ja olen oikein tyytyväinen! Kuva kannattaa tosiaan kiinnittää paksulle pahville tms. ensin laitoin vähän liian ohuelle niin kupristeli.
Lopputulos oli parempi kuin odotin :)
 

Yhteistyössä