mielipiteitä antakaa!Onko 20 euroo liian vähän annettavaksi ylioppilaalle?

  • Viestiketjun aloittaja mitähän tekisi?
  • Ensimmäinen viesti
mitähän tekisi?
siinä se kysymys. Kun ei olisi varaa antaa mitään mutta pakkohan se jotaa on. Jos summa tuntuu pieneltä niin sitten ehdotelkaa mitä tavaraa voisi ostaa. Ei koruja.
 
Minusta
varsinkin tälläsenä aikana kun paljon ihmisiä lomautettu ja kokonaan työttömänä...jne Ja minusta muutenkin jokainen antaa sen verran kun pystyy. 20e on ihan hyvä :)
 
hanssi
Kahdellakin kympillä saa vaikka mitä.

Esim. joku lasiastia/maljakko/lautanen (saa muutamallakin eurolla säästöpörssistä)
siihen sitten kynttilöitä ja/tai kiviä ja/tai karkkia ja/tai ruusunterälehtiä ja/tai jokin keittiötyökalu tai vaikka nippu keittiöpyyhkeitä ja sitten vaan sellofaania löyhähti päälle, niin viidelläkin eurolla saa näyttävän vietävän.
 
kyllä se on ihan tarpeeksi. Onko edes joku lähisukulainen vai ystävä?
Jos olisi esim. oma kummilapseni, niin yrittäisin muistaa vähän enemmän, jos taas jokin ystävä tai sukulainen niin riittää aivan hyvin.
mutta ajatus ja muistaminen on se tärkein!!
 
mmm
tiedätkö kerääkö lahjan saaja jotain astia tai lasi sarjaa, sitä voisi täydentää.

tai jos tiedät, että on muuttamassa omaan asuntoon voisi ostaa jotain käyttötavaraa, vaikka vessanpesuvälineet, jos huumori kestää.
 
?????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja 41:
Ei todellakaan ole liian vähän,sehän on 120mk!!!
ei voi minust verrata euroo ja markkaa.
mun mielest 20e on aika pieni ,jos on läheinenkin yo.
No kyllä voi! Rahan arvo on hämärtynyt monen ihmien mielessä euron myötä.
peesi... ajattele että markka aikaan sitä kysy esim. "että lainaa 20mk" nyt jos joku kysyy niin kysytään että "hei vippaa viiskymppiä ELI n. 300mk :O
 
Minusta se on pieni raha ylioppilaalle lahjaksi, mutta silti minulle se on iso raha, kun olen pienituloinen.
Naapurimme tytär kun joitakin vuosia sitten valmistui ylioppilaaksi, niin mies sanoi, että annetaan 100?, mutta mä sanoin, että 50? riittää ruusun kera, koska emme silloin menneet juhlapaikalle.
Minusta kuitenkin jokainen antaa sen verran kuin on varaa.Jos ei ole enempää antaa kuin 20?, niin silloin antaa sen ja se riittää =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?????:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja 41:
Ei todellakaan ole liian vähän,sehän on 120mk!!!
ei voi minust verrata euroo ja markkaa.
mun mielest 20e on aika pieni ,jos on läheinenkin yo.
No kyllä voi! Rahan arvo on hämärtynyt monen ihmien mielessä euron myötä.
peesi... ajattele että markka aikaan sitä kysy esim. "että lainaa 20mk" nyt jos joku kysyy niin kysytään että "hei vippaa viiskymppiä ELI n. 300mk :O
no kyllä 2omarkalla sai enempi kuin nykysin n3,5eurolla. hintataso on vähän erilainen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?????:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja 41:
Ei todellakaan ole liian vähän,sehän on 120mk!!!
ei voi minust verrata euroo ja markkaa.
mun mielest 20e on aika pieni ,jos on läheinenkin yo.
No kyllä voi! Rahan arvo on hämärtynyt monen ihmien mielessä euron myötä.
peesi... ajattele että markka aikaan sitä kysy esim. "että lainaa 20mk" nyt jos joku kysyy niin kysytään että "hei vippaa viiskymppiä ELI n. 300mk :O
no en ole kyllä huomannut, se on kyllä vippaa vitonen
 
eräs
Osta tällainen muki http://www.iittalahomeshopping.com/WebRoot/iittala/Shops/iittala/4759/0D1F/C958/0063/77D4/5274/EB19/DC04/Ylioppilas.jpg ja laita se nätisti sellofaaniin ;)
 

Yhteistyössä