A
aloittaja.
Vieras
Olen 18-vuotias, minulla oli joku aika sitten juttua 28-vuotiaan miehen kanssa. Hänen kanssaan kävi sitten niin, että mies esitti mulle mukavaa ja hirmu ystävällistä, mutta samanikäiselle naispuoliselle ystävälleen oli jauhanut kaiken mitä minä hänelle sanoin ja sitten toitottanut myös aina sitä kuinka ei kiinosta puhua minun kanssa, mutta puhui silti ja yritti ohjata muutamia kertoja seksin puolelle. Hän myös puolestaan kertoi ystäviensä asioita minulle joita ei olisi saanut sanoa ja keksi kaikenmaailman höpöhöpö juttuja... Sitten myöhemmin myöskin täräytti ettei katsele alle 25-vuotiaita naisia, vaikka osotti sitä aikaisemmin kiinostusta minua kohtaan.
Käyttikö mies minua nuoren ikäni takia hyväksi vai teki nuo asiat vaan sen takia koska tuollanen luonne vai joku tilapäinen mielenhäiriö koska hänellä ei kuulemma koskaan aikasemmin ole yhtä nuorta naisseuraa ollut kuin minä?
Käyttikö mies minua nuoren ikäni takia hyväksi vai teki nuo asiat vaan sen takia koska tuollanen luonne vai joku tilapäinen mielenhäiriö koska hänellä ei kuulemma koskaan aikasemmin ole yhtä nuorta naisseuraa ollut kuin minä?