Minä nukutan vieläkin pojan 8,5kk viereeni. Siitä sitten nostan omaan sänkyyn. Sitten seuraavasta itkusta (olen yleensä jo silloin itse nukkumassa ) nostan takaisin viereeni. Lapsilähtöisesti yritän nämä nukkumisjutut 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika hurjaa, että annat noin pienen itkeä. Mikset vain nukuta rinnalle? Ehtii sitä myöhemmin opettaa nukahtamaan itse.
Onko kenties esikoinen?
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Siis hän huutaa sylissäkin samallalailla, silloin kun iskee huuto hänelle päälle, edes rinta ei silloin meina kelvata.
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika hurjaa, että annat noin pienen itkeä. Mikset vain nukuta rinnalle? Ehtii sitä myöhemmin opettaa nukahtamaan itse.
Onko kenties esikoinen?
Siis hän huutaa sylissäkin samallalailla, silloin kun iskee huuto hänelle päälle, edes rinta ei silloin meinaa edes kelvata.
Ja en siis ole jättänyt häntä yksin!
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika hurjaa, että annat noin pienen itkeä. Mikset vain nukuta rinnalle? Ehtii sitä myöhemmin opettaa nukahtamaan itse.
Onko kenties esikoinen?
Siis hän huutaa sylissäkin samallalailla, silloin kun iskee huuto hänelle päälle, edes rinta ei silloin meinaa edes kelvata.
SILTI! 2kk! Ei huh huh...Jos huutaa ja rinta auttaa, mikä ihme siinä on, ettei sitä rintaa voi antaa? Ei jestas.
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Kiitoksia mielipiteistä. Olisi pitänyt heti uskoa omiin vaistoihin!!
...odotin itseasiassa saavani semmoisia vastauksia, että älä nyt hössötä sen vauvan kanssa, ei se itkuun kuole.
Parempi näin! =)
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika hurjaa, että annat noin pienen itkeä. Mikset vain nukuta rinnalle? Ehtii sitä myöhemmin opettaa nukahtamaan itse.
Onko kenties esikoinen?
SILTI! 2kk! Ei huh huh...Jos huutaa ja rinta auttaa, mikä ihme siinä on, ettei sitä rintaa voi antaa? Ei jestas.
Sinä se jaksat muita tuomita, kattosit peiliin
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika hurjaa, että annat noin pienen itkeä. Mikset vain nukuta rinnalle? Ehtii sitä myöhemmin opettaa nukahtamaan itse.
Onko kenties esikoinen?
Peilistä näkisin itseni, mitä sitten? 2kk on niin pieni, ettei tulisi mieleenkään antaa huutaa. Ei noin pieni ymmärrä vielä miksei äiti ota syliin ja lohduta, ei todellakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika hurjaa, että annat noin pienen itkeä. Mikset vain nukuta rinnalle? Ehtii sitä myöhemmin opettaa nukahtamaan itse.
Onko kenties esikoinen?
Peilistä näkisin itseni, mitä sitten? 2kk on niin pieni, ettei tulisi mieleenkään antaa huutaa. Ei noin pieni ymmärrä vielä miksei äiti ota syliin ja lohduta, ei todellakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika hurjaa, että annat noin pienen itkeä. Mikset vain nukuta rinnalle? Ehtii sitä myöhemmin opettaa nukahtamaan itse.
Onko kenties esikoinen?
Asiat voi ilmaista niin monella tapaa, ainako se pitää alkaa päätä aukoon. Ottasit sen oman ja lasten elämän hallintaas ensin ja sit laukosit muille näitä kommentteja.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika hurjaa, että annat noin pienen itkeä. Mikset vain nukuta rinnalle? Ehtii sitä myöhemmin opettaa nukahtamaan itse.
Onko kenties esikoinen?
Asiat voi ilmaista niin monella tapaa, ainako se pitää alkaa päätä aukoon. Ottasit sen oman ja lasten elämän hallintaas ensin ja sit laukosit muille näitä kommentteja.
Voi herttinen, eli en saisi kommentoida mitenkään koska meillä ei ole täydellinen perhe-elämä. Jep jep. :hug:
No juu, nyt nukuttaan 10kk vauvoja, rinnalla. ->
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika hurjaa, että annat noin pienen itkeä. Mikset vain nukuta rinnalle? Ehtii sitä myöhemmin opettaa nukahtamaan itse.
Onko kenties esikoinen?
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:tuli mieleen, että aika nuorta vauvaa yrität opettaa unikoululla. luulisi, että tuonne 6kk asti nukahtamiset on mitä on (siis vaikka tissille tai syliin) ja sitten jos on ongelmia, niin alkaa unikoulu.
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Kiitoksia mielipiteistä. Olisi pitänyt heti uskoa omiin vaistoihin!!
...odotin itseasiassa saavani semmoisia vastauksia, että älä nyt hössötä sen vauvan kanssa, ei se itkuun kuole.
Parempi näin! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:Minusta 2kk on aivan liian pieni minkään näköiseen huudattamiseen.