Mielipiteitä tästä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

p

Vieras
Onko teistä hassu ajatus..
Meille syntyy elokuussa esikoinen ja nyt olen alkanut miettimään että haluaisin että sama sukunimi olisi koko perheellä.
Häitä en jaksaisi nyt alkaa suunnittelemaan, joten ajattelin että mentäis maistraatissa ennen vauvan syntymää naimisiin ja pidettäisiin "hääjuhlat" vasta ensi kesänä. Onko liian pitkä aika juhliin?
Haluaisin vähän palautua kropaltakin ennen juhlia=)

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Meidät vihittiin ristiäisten yhteydessä.

Mä taas en voi tykätä/ymmärtää, että kaksi suurta juhlaa niputetaan yhteen. Menee samaan kastiin kuin kaksoishäät (esim. sisarusten), en voi ymmärtää. Mutta kukin tavallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja p:
siis tarkoitin että naimisiin vasta ENSI vuoden kesänä..

Niin, edelleen ne Leppilammet tekivät juuri niin kuin sä nyt suunnittelet. Elikäs soitapa Mikolle ja Emilialle ja kysy tuntuiko höhlältä vuoden päästä pitää juhlat.

meidänkin piti mennä maistraatissa naimisiin samasta syystä ja tietenkin rakkaudesta ennen kuin vauveli syntyy, mutta päädyttiin pieniin häihin, jotka pidetään miehen vanhempien luona ja jossa pappi meidät vihkii... Meidän piti pitää tammikuussa isommat häät isolla budjetilla, mutta nyt ei rahat riitä kaikkeen, joten nyt mennään pienellä budjetilla ja mm. tehdään ruoat ite ym...

mun kaverilla taas oli aika kivat häät,hän oli kutsunut juhliin vain omat ja miehensä vahemmat,pariskunta vihittiin kirkossa ja sen jälkeen he menivät hienoon ravintolaan syömään kuudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös Leppilammet tehneet juuri näin? Joten kai niin sitten voi tehdä.

Joo koska Leppilammet on näin tehny ni se on ihan ok..mitäs jos ne ei oiskaan tehny noin..sittenhän tuo olis täysin typerä ajatus... =)

Yhteistyössä