Mielipiteitä predictor raskaustestistä ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tein kaksi predictor testiä päivän välillä ja molemmissa vaaleat viivat. Ennestään 3 lasta,joten nämä oireet tutut. Ensimmäisen testin tein päivän ennen kuukautisten alkamispäivää ja toisen päivän sen jälkeen. Vieläkin hiukan epävarma olo ja taidan huomenna tehdä jonkun muun. Olen kuullut että predictor ei ole kovin tarkka, pitääkö paikkansa, mitkä teidän kokemukset kyseisellä testillä. Näyttääkö vaalea väriä, jos ei raskautta olekaan. Kiitokset.

on kans aina ennen ollut tuo apteekin oma, mutta kuinka nyt sitten otin tuon predictorin kun oli 2 samassa paketissa....arggh. Huomenna kyllä haen apteekin oman....lisää kommentteja predictorista ?

Mulla näytti haaleaa plussaa ja sitten negaa... Olin kuitenkin raskaana, mut ilmeisesti ei ois pitäny näkyy vielä sillon?
Jos viivassa on väriä -> olet raskaana.
Jos on vaan väritön viiva... ei raskaana.

Annoin palautetta tosta testistä valmistajalle, on kyllä hämärä... :kieh:

Predictorit ovat antaneet turhia haamuja jo pariinkiin otteeseen, ennenkuin tajusin lukea netistä käyttäjäkokemuksia ja annoin palautetta valmistajalle.

Predictorin earlyllä (4pv ennen kuukautisia voi tehdä) tehty kiertopäivillä 3+5 ja 4+0 tuli kaksi hienoa viivanpaikkaa. Luulin tietysti plussaksi, mutta testattiin sitten verikokeissa (olen töissä sairaalassa, joten tyttöjen kanssa testattua siksi) ja en sitten ollut todellakaan raskaana ollutkaan. Menkat tulivat vasta kp 4+2.

Noh, seuraavat testasin tavallisella predictorilla 4+0 noin tunnin ennen kuin kuukautiset alkoivat ja siinä hieno viivan paikka. Palautetta annoin näistä viivoista toimittajalle ja vastaukseksi sain, että: plussaviiva ei koskaan ole harmaa tai läpinäkyvä, vaan siinä on aina väriä...

Eli siirryin suoraan noihin netin halpisliuskoihin (noin egen kappale) ja ostin pari clearbluen digiä odottelemaan josko tulisi noihin liuskoihin jotain todennettavaa. Yhtään haamuviivaa liuskoilla en ole saanut ilman syytä.

Yhteistyössä