mielipiteitä mun ongelmaan?????

26.03.2006
969
0
16
Elikkä meillä on yläkerrassa kolme huonetta ja meillä on kolme lasta. Meidän nykyinen makkari yläkerrassa on pieni. Alakerrassa meillä on yksi ylimääräinen huone joka toimii tällä hetkellä lasten leikki huoneena.

Ongelma on se että haluaisin lapsille omat huoneet, vanhempi ja keskimmäinen haluaisivat myös, joten kun nuo tytöt ovat 2v,3 ja puol ja 5v niin onko ne liian pieniä vielä valloittamaan yläkerran, jos me vanhemmat muutettaisiin alakertaan???

Ymmärsikö kukaan :whistle:

miksi ei jos kaikki niin haluaa...niin me varmaan tehtäs....tai sit teette niin että isoin saa jo oman huoneen ja lupaatte että sitten kun keskari on vaikka vuoden vanhempi niin saa oman huoneen jolloin pienin on kanssa jo iso omaan huoneeseen ...näin saisitte yläkertaan vuodeksi sen leikki huoneen omaksi yksikökseen...tosin en tiiä kuinka se keskimmäinen tykkää vielä vuoden jakaa huonetta pienimmän kanssa...
tais sitten jokaiselle se oma huone jolloin lelut jakaantuu vähän sinne tänne...

meillä lapset 2v ja 6v ja jakavat vielä yläkerran toisen huoneen ja meillä toinen huone makkarina.

Mä olen ajatellu vuoden päästä laittaa lapset omiin huoneisiin ylhäällä ja siirtyä miehen kans alakertaan.

Yhteistyössä