mielipiteitä morsiuspuvusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehellemorsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaunis puku, itsekin meinasin aikoinani merenneitomallisen hankkia, mutta kun sovitin,näytin todella typerältä,vaikka hoikka olenkin.tuon malliseen mekkoon tarvitaan myös pituutta :)

Tosi kaunis, varsinkin jos olet hoikka ja pitkä.

Miten tuo kangas, eihän ole sellaista halvan kiiltävää?
En itse tiedä sitä kangasta nimeltä, muutamassa kiinasta tilatussa puvussa vaan nähnyt..

http://www.davidsbridal.com/Product_Organza-Draped-Pick-up-with-Beaded-Lace-Empire-9L9479_Bridal-Gowns-Shop-By-Designer-Davids-Bridal-Collection
ostin floridasta tuolta liiikkeestä 3 päivää ennen häitä.mulla ei ollut kamalasti vaihtoehtoja kun häiden aikaan olin 22 viikolla raskaana ja maha paisui juuri noihin aikoihin nopeasti. vihkimínen oli las vegasissa ja kuulin ettei vegasissa ole myyntipukuja kovinkaan monessa paikassa joka oli totta :) toi kyllä peitti hyvin.torsolet puvun alla ja puvun rypytykset teki sen ettei musta huomannut vauvamahaa

Kauniin näköinen. Ainoa vika on se,että on epäilytävävn halpa. Kuvissa kun saadaan ne huonompilaatuisetkin kankaat näyttämään tyylikkäille, mutta todellisuudessa voikin sitten näyttää sellaiselle keinokuiturievulle.

Yhteistyössä