V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ajoitus kannattaa hajauttaa.Sattumoisin myyn osuuden kiinteistöstä piakkoin ja tulee ihan mukavasti irtonaista jotka aion sijoittaa sitten kun osakkeet on ehkä muutamien viikkojen päästä hyvinkin alhaalla.
En ole ihan aloittelija, seuraan tilannetta tarkkaan. ostin muuten syksyllä ensimmäistä kertaa kultaa ja aika mukavasti on noussut kun 1 gramma on näin lyhyessä ajassa noussut n. 50€.Ajoitus kannattaa hajauttaa.
Osaat siis aina ostaa pohjilta ja myydä huipulta.En ole ihan aloittelija, seuraan tilannetta tarkkaan. ostin muuten syksyllä ensimmäistä kertaa kultaa ja aika mukavasti on noussut kun 1 gramma on näin lyhyessä ajassa noussut n. 50€.
Ostin lisää maanantaina kun oli tiedossa että se taas nousee.
Osaat siis aina ostaa pohjilta ja myydä huipulta.
![]()
Mulla on 1000%, 500%, 100% nousseita salkussa ja yksi pahalle haiseva mätämuna.
Upeasti on mennyt nämä uudet sijoitukset pörssiyhtiöihin tämän uuden tilini kautta (No**net)
Tarkistin juuri äsken niin siellä parhaimmat on liki 40 ja 30 % nousseet, heikoinkin yli 10 % pienestä viimeaikaisista laskusta huolimatta. Tietenkään en aio myydä nyt mitään vaan kyttään ja ostan lisää. Omat suositukset on kultakaivosyhtiöt joita on nyt minulla kaksi, pari kotimaistakin muun alan yhtiötä salkussa. Ainoa yllätys oli että puolustusalan yritys oli se heikoimmin kasvanut.
Onko sinulla ilmeisen kokeneena jotain hyviä vinkkejä kiitos?
Aloittelijan kysyn, mikä on dippi?Mulla on 1000%, 500%, 100% nousseita salkussa ja yksi pahalle haiseva mätämuna.
Vinkki: osta dipistä eniten laskeneita.
Dippi on kurssilasku.Aloittelijan kysyn, mikä on dippi?
Terv. #6
Jeps. Sehän on luonnollista että ostaa sellaisia osakkeita kun ne on pohjalla ja alkaa nousemaan uudestaan, ja yritykseen on luottaminen. Olen itsekin nyt aktivoitunut sijoittamiseen.Dippi on kurssilasku.