S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Autuaat pässit:Kyllä alakoulun opettajan virkavapaa on ihan eri asia, kun lääkärin. Typerä vertaus.
What? Siis miten niin eri asia?
Alakoulun opella on kokonaisvaltaisempi vastuu lapsen kasvattajana, läsnäolevana aikuisena.
Ja kyllä, vanhemmilla on omat vastuunsa lapsesta.
Jos lääkäri näkee potilastaan kerran vuodessa tai vaikka kuukaudessakin, ei side ole samanlainen. Kuka tahansa toinen lääkäri voi ottaa hänen paikkansa.
Tämä on minun mielipiteeni, sinulla on oikeus omaasi. Ei sotaa tästä, kiitos.
Ja olen alakoulun opettaja ammatiltani.
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Sehän voi olla että alkuperäinen ope on paljon lepsumpi arvioinnissa, ja antaa sun lapselle liian hyviä numeroita? Onko sijainen pätevä?
En tiedä onko sijainen pätevä, oma opettaja kuitenkin vanhempi ihminen, jo vuosikausia opettanut. Sijainen taas puolestaan nuori, eikä tämän koulun vakio opettaja?
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Kyllä alakoulun opettajan virkavapaa on ihan eri asia, kun lääkärin. Typerä vertaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Autuaat pässit:Kyllä alakoulun opettajan virkavapaa on ihan eri asia, kun lääkärin. Typerä vertaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Autuaat pässit:Kyllä alakoulun opettajan virkavapaa on ihan eri asia, kun lääkärin. Typerä vertaus.
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika erikoista jos arvioksi tulee tyydyttäviä jos kerran kokeista on saanut 9 ja 10.
NIINPÄ!
Kahdessa aiemassa todistuksessa luetun ymmärtäminen erinomainen, sekin pudonnut tyydyttävään. Tämä lapsi lukenut 5-vuotiaasta, jatkuvasti. Eikä ymmärtämisessä todellakaan ole vikaa.
Kyllä oon ihan hoomoilasena nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Autuaat pässit:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Autuaat pässit:Kyllä alakoulun opettajan virkavapaa on ihan eri asia, kun lääkärin. Typerä vertaus.
Alakoulun opella on kokonaisvaltaisempi vastuu lapsen kasvattajana, läsnäolevana aikuisena.
Ja kyllä, vanhemmilla on omat vastuunsa lapsesta.
Jos lääkäri näkee potilastaan kerran vuodessa tai vaikka kuukaudessakin, ei side ole samanlainen. Kuka tahansa toinen lääkäri voi ottaa hänen paikkansa.
Tämä on minun mielipiteeni, sinulla on oikeus omaasi. Ei sotaa tästä, kiitos.
Ja olen alakoulun opettaja ammatiltani.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika erikoista jos arvioksi tulee tyydyttäviä jos kerran kokeista on saanut 9 ja 10.
NIINPÄ!
Kahdessa aiemassa todistuksessa luetun ymmärtäminen erinomainen, sekin pudonnut tyydyttävään. Tämä lapsi lukenut 5-vuotiaasta, jatkuvasti. Eikä ymmärtämisessä todellakaan ole vikaa.
Onko nyt ihan varma, ettei tuo sijainen sekoita lapsia keskenään eli oikea nimi ja naama täsmäävät?
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika erikoista jos arvioksi tulee tyydyttäviä jos kerran kokeista on saanut 9 ja 10.
NIINPÄ!
Onko nyt ihan varma, ettei tuo sijainen sekoita lapsia keskenään eli oikea nimi ja naama täsmäävät?
Herranen aika, toivottavasti ei keneenkään sekoita, ei ainakaan samaa etunimeä luokassa ole.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et ota suoraan yhteyttä tuohon sijaiseen ja kysy miksi lapsesi sai todistukseen vain tyydyttävät vaikka kokeista on saanut kiitettäviä... Turha sitä täällä kehitellä kaikkia hulluja selityksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika erikoista jos arvioksi tulee tyydyttäviä jos kerran kokeista on saanut 9 ja 10.