Mielipiteitä/kokemuksia kiitos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei vielä plussannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei vielä plussannut

Vieras
Olen eri tilanteessa kuin te muut,mutta kerron oman kokemukseni.Olen tässä lääkärillä käynyt ja raskautta yhtenä vaihtoehtona piti oireiden johdosta.
(siis yli 2vko lämpö 37,1-37,5,voimattomuus/väsymys,yli vko sitten palelin koko ajan,rinnat aristi alkuvkolla parina päivänä tosi paljon-ilman liivejä kävely teki tuskaa,nyt vain sivuilta arat ja turvonneet.Mahaa vihloi parina päivänä tällä vkolla,näkö on samentunut-tihrustan,jotta tän nään kirjottaa,päänsärkyä yli vko sitten sekä olen tottunut käveleen todella ripeästi-muiden mielestä juoksen:)mutta nyt kun lämpö on ollut korkeammalla,tuntuu kuin 100m jälkeen jo puuskattasin.siis todellakin hengästyn paljon kävellessä-Raput tekee saman,kun olen himaan päässy matelehdin nää kolme kerrosta ylöspäin.#pvänä pisti rintaan-siis sillein ettei uskaltanut hengittää syvään kun sattu.ja olin ihan makuulla tv ääressä.)
Kaikissa testeissä olin -arvot ok,eikä mitään kilpirauhasissa/sydän filmissä.Ja sitten piru vie ne menkat alkoi eilen.(4pvää etukäteen tekivät labras virtsasta testin-negat.).
Olen käyttänyt evra-laastari,joten voihan olla et sen poisotto tuo menkat ajallaan-jos kuitenkin olisin raskaana.Evraan en oikein enää luota kun kuulin raskaaksi tuloista siitä huolimatta.
Mitäs mieltä olette oireista?Onko vielä toivoa-kannatsko testata vaikka vkon päästä?
Se ärsyttää,että kaikki oireet on uusia-siis ei koskaan ennen menkkoja ole-ja kuitenkin menkat alkaa.
p.s.lämmöt vielä nyt aamulla päälle 37 ja rinnat turvoksissa

Koko vkon ajan juoksin pissalla-päivällä välillä vartin välein-illalla ei niin usein.Tuntu kuin rakko ois täynnä vaikka normaalia vähemmän tuli.Öisin välillä kolmekin kertaa.Eikä mitään kirvelyä ym ole,että tulehdusta en epäile.

Heipä hei! Itselläni oli kutakuinkin samanlaisia oireita kun sullakin ja siksi luulin olevani raskaana.Tein parikin testiä,kun menkkoja ei alkanut kuulumaan. Sit ne alko ja pettymyt oli aivan valtava. Jos kovasti vauvaa toivoo,niin hormonit voi tehdä tollasen kepposen...No täytyy ajatella posiviisesti ja yritellä uudestaan..Tsemppiä sulle!