Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nono:mä vähän autan sua:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6134036.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja nono:mä vähän autan sua:
Kiit, mutta onnistuinkin jopa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:sitä en ymmärtänyt... sanoisin naapurille että teitä ei grillikatos kiinnosta ja sen saa purkaa. jos naapuri haluaa korjata, korjatkoon itse. J a jos jonku laskun teille laittaa ETTE maksa kun ette koe korjaukseen suostuneetkaan. Asia olisi eri kerrostaloyhtiössä tai rivitaloyhtiössä. Mutta teillä ilmeisesti omat omakotitalot ?
Alkuperäinen kirjoittaja nono:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja nono:mä vähän autan sua:
Kiit, mutta onnistuinkin jopa![]()
--- tsemppiä eloon tuollaisen naapurin kanssa! Onko muuten eläkeläinen, niillä kun tuppaa olemaan liikaa aikaa kaikkeen kyttäämiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai se on joku vanha mummo, mä luulin että joku keski-ikäinen äijä
Hei yksinäiset mummelit nyt on kärttyjä, joku dementia aluillaan ehkä. Tarviiko semmosen kans tapella saati poliiseilla uhkailla? Jos yrittäis olla ihmisiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja uudestaan:meinaatteko vappuna grillailla katoksessa?annahan mummolle vappusimaata ja nakki huuleen vapun kunniksi.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja meilläkin leikataan tänä kesänä tapille:Nyt alkaa jo tuntua ettei kai tämä vain ole provo?
Voi kuule, tää on ikävä kyllä ihan totisinta totta
Rikosilmoitusta vielä netin kautta laitan, ja lisään kuvia
Alkuperäinen kirjoittaja meilläkin leikataan tänä kesänä tapille:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja meilläkin leikataan tänä kesänä tapille:Nyt alkaa jo tuntua ettei kai tämä vain ole provo?
Voi kuule, tää on ikävä kyllä ihan totisinta totta
Rikosilmoitusta vielä netin kautta laitan, ja lisään kuvia
No niin minä vähän pelkäsinkin että totta taitaa olla...
Arvaa mitä? Mä laittaisin sille hullulle luun kurkkuun, katsoisin ihan oikeasti kumpi meistä on vittumaisempi, hän vai minä...
Haluatko itse siitä pensasaidasta eroon vaiko säilyttää sen? Minä tiedän miten se siitä häipyy for ever!
Ja sen tönön rajalta, sen nyt ei kai siinä ole pakklo lakisääteisesti olla? Purkaisin puolet!
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Pystyttäisin betoniaitaa ja laittasin grillikatoksen takkapuiksi. Sillä sipuli. :xmas: En jaappais hetkeäkkään jonku naapurin tontun kans...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Nokun niitä aitojakaan ei niin vaan mennä rakentamaan :kieh:
Pitää olla tietty matka rajasta ja joku toimenpidelupa tms...
Alkuperäinen kirjoittaja meilläkin leikataan tänä kesänä tapille:Tuossa kuvassa en kyllä näe pensasaitaa!? Eihän tuossa ole kuin yksi pensas!
Onko sinulla lapsia? Miten lapsiin suhtautuu?
Minä oikeasti tappaisin koko orapihlajan kun noin huonosti kasvaa ettei edes kuvassa näy, laittaisin lankkuaidan, purkaisin nuo helvetin rumat hökkelit omalta puolelta JA ANTAISIN SILLE HUUHKAJALLE LUVAN TUIJOTTAA JA JUORUTA NIIN PALJON KUIN TAHTOO!
Sehän on vanha ihminen, potkaisee kohta tyhjää kuiteskin... tuskin mitään enää kaihisilla silmillään edes näkee! Ja vielä vähemmän näkemästään tajuaa!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Aina ei kannata vääntää:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Nokun niitä aitojakaan ei niin vaan mennä rakentamaan :kieh:
Ootko ottanut selvää teidän kunnan säädöksistä? Ei ne välttämättä kovin kiharaiset ole. Musta olisi paras viheltää tuollainen vänkääminen poikki kerralla, purkaa yhteiset systeemit ja rakentaa tilalle omat aidat ja katokset. Töitähän se teettää, mutta pidemmällä aikavälillä kannattaa.
Viheraidat ovat ainakin meilläpäin vapaita kaikista määräyksistä, joten kun naapuri alkoi n*ssimaan pilkkua lauta-aidan jokaisesta yksityiskohdasta, päätettiin jättää ne tekemään sitä keskenään ja hankittiin koko rajalle tuijaa. Kovastihan tuo naapurin rouva siitä tuntui ahdistuvan, mutta mitäs lähti pelleilemään ja esittämään kompromissikyvytöntä. Omat aidantekeleet eukolla repsottaa ja on lyöty luvatta rajaan kiinni, mutta meidän aidan olisi pitänyt olla täsmälleen sellainen kuin hän haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Aina ei kannata vääntää:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Nokun niitä aitojakaan ei niin vaan mennä rakentamaan :kieh:
Ootko ottanut selvää teidän kunnan säädöksistä? Ei ne välttämättä kovin kiharaiset ole. Musta olisi paras viheltää tuollainen vänkääminen poikki kerralla, purkaa yhteiset systeemit ja rakentaa tilalle omat aidat ja katokset. Töitähän se teettää, mutta pidemmällä aikavälillä kannattaa.
Viheraidat ovat ainakin meilläpäin vapaita kaikista määräyksistä, joten kun naapuri alkoi n*ssimaan pilkkua lauta-aidan jokaisesta yksityiskohdasta, päätettiin jättää ne tekemään sitä keskenään ja hankittiin koko rajalle tuijaa. Kovastihan tuo naapurin rouva siitä tuntui ahdistuvan, mutta mitäs lähti pelleilemään ja esittämään kompromissikyvytöntä. Omat aidantekeleet eukolla repsottaa ja on lyöty luvatta rajaan kiinni, mutta meidän aidan olisi pitänyt olla täsmälleen sellainen kuin hän haluaa.
Niitä säädöksiä oon yrittänyt selvittää.. Toissapäivänä taisin soittaa kaupungille, mutta eivät osanna sanoa, huomenna soitto jollekkin ylemmälle herralle. Jospa se tietäs, miulta loppuu muuten kohta neuvvot.