J
jadal
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Mutta parhaimmillaan se on sitten koko perheen lemmikki, ja mulle se harrastus ja omajuttu mitä oon kaivannut.
Mutta jaksaisitko odottaa unelmiesi kanssa vielä esim. puoli vuotta? Se on lyhyt aika ja voi säästää sulta paljon stressiä. On paljon helpompi olla kun ei tarvi miettiä, että "_taaaas_ se pitää liikuttaa. plääh, onko pakko"
periaatteessa kyllä jaksais, mutta kesä jää sit välistä... Kesällä kun on niiiiin ihanaa touhuta tallilla![]()
Mutta onko se niiiiin ihanaa touhuta tallilla ison mahan kanssa lämpimällä kelillä raskausturvotuksen kera? Tai juuri synnyttäneenä, kipeänä ja hieman väsyneenä juuri tulleen lapsen kanssa..?
Itse en olisi jaksanut millään. Muista myös että mm. ponin taluttaminen voi olla hankalaa viimesillään, jos poni hiemankin vetää tjms.
järkeehän tässä puhutaan, järki ja sydän vaan ei ain tosiaan mee käsikädessä. taitaa olla mulla oikeesti vähän turhan ruusunpunaisen kuvitelmat.