Mielipiteitä..? (huutiksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
Antaisitko neutraalin, kun paketti kyllä tuli postissa, mutta myyjän äiti oli sen lähettänyt, eikä tiennyt/muistanut että olen maksanut jo etukäteen pakettimaksun, joten laittoi sen tulemaan postiennakolla..? Sain pakettimaksun kyllä takaisin, mutta paketin saaminen maksoi minulle siis 11,90e eikä 7,90e...
Koko tuote ei edes ollut paketin hintainen, joten turhalta tuntui maksaa postiennakkosumma. Myyjä kyllä piti hyvin yhteyttä ja ilmoitti että on viikon poissa joten senkin verran venyi, mutta en ihan uudelle myyjälle haluaisi neutraalia pistää... No, pikkujuttu, mutta mitä itse laittaisit palautteeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
No jos sulla on kuitenkin loppupeleissä ihan hyvä mieli, niin kantsiiko laittaa huono palaute? Mulla on itellä tosi korkea kynnys laittaa edes nautraali palaute, mut toiset niuhottaa joka asiasta mistä vaan saattaa.

Joo siksi mä tätä jäinkin miettimään, kun mullakin on aika korkee kynnys antaa neutraalia tai negaa. Onneksi yleensä voi sen positiivisen laittaa ihan miettimättä :)

Miksi myyjä ei maksanut noita postikuluja takaisin, kun postiennakko oli kalliimpi. Eikö nuo postikulut sovita etukäteen. Nyt on myyjän puolelta mokattu. Voit panna neutraalin ja selityksen siihen. Myyjä on mokannut ja seuraavan kerran pitää olla tarkempi.

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Jätä palaute antamatta. Niin minä ainakin teen jos mielestänikauppa ei sujunut ihan positiivisen verran mutta ei oikein negan tai neutraalinkaan verran.

Kyllä mä aina jonkun palautteen laitan, ne palautteethan on muita kauppakumppaneita varten, joten musta ois vähän väärin jättää mainitsematta, jos on jotain mainitsemisen arvoista/jotain mikä saattaa kiinnostaa muita kauppakumppaneita.

siis jouduit maksamaan enemmän kun oli sovittu? Se erotus myyjän pitäisi maksaa takaisin.
Sen jälkeen kun asiat on kunnossa niin laita positiivinen ja laita palautteeseen että postitus harmitti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi myyjä ei maksanut noita postikuluja takaisin, kun postiennakko oli kalliimpi. Eikö nuo postikulut sovita etukäteen. Nyt on myyjän puolelta mokattu. Voit panna neutraalin ja selityksen siihen. Myyjä on mokannut ja seuraavan kerran pitää olla tarkempi.

Myyjä on ihan uusi huutiksessa, hyvin toimi viestien vaihto ja sovittiin, että pakettina laittaa tulemaan, kun on juuri sen kokoinen ja painoinen, että tulee edullisimmaksi. Itsekin oli Postin hinnastoa tutkinut ja sanoi lähettävänsä pakettina. Kuitenkin sitten ilmoitti, että tuleekin postiennakkopakettina kun hänen äitinsä oli sen niin lähettänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

Myyjä on ihan uusi huutiksessa, hyvin toimi viestien vaihto ja sovittiin, että pakettina laittaa tulemaan, kun on juuri sen kokoinen ja painoinen, että tulee edullisimmaksi. Itsekin oli Postin hinnastoa tutkinut ja sanoi lähettävänsä pakettina. Kuitenkin sitten ilmoitti, että tuleekin postiennakkopakettina kun hänen äitinsä oli sen niin lähettänyt.

Pitäähän sen uudenkin myyjän oppia että jos jotain sovitaan niin muutoksista kärsii myyjä. Eikä ostaja maksa niitä ylimääräisiä postikuluja.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

Pitäähän sen uudenkin myyjän oppia että jos jotain sovitaan niin muutoksista kärsii myyjä. Eikä ostaja maksa niitä ylimääräisiä postikuluja.

Onhan se näinkin... Mies ehdotti että laitan positiivisen, mutta laitan siihen maininnan että paketin kanssa tuli säätöä ja postikulut olikin sitten sovittua enemmän.

Se ois kyllä myyjän kuulunut maksaa tuo koko postikulu ja sinun vain se minkä alunperin maksoitkin. Siinä tapauksessa, jos saat koko ylimääräisen postimaksun takaisin niin sitten positiivinen.

Yhteistyössä