Mielipiteitä crosstrainerista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä on ollut crossari jotain pari vuotta. aika vähäisellä käytöllä tosin ollut. :ashamed: eilen taas innostuin crossaileen ku telkkaa katoin. se on tosi tehokasta. jo 10 minsan jälkeen mulla on ihan hiki. kyllähän se on ihan hyvä laite kiinteytykseen ku käytetään käsiäki. pakaroille ainaski hyvä ja kait se vattaanki vaikuttaa. eilen jaksoin crossata 50 minsaa, joka oli mielestäni hyvin. syke oli koko ajan jotain 140 ja kaloreita palo noin 360.

mä saan crosstrainerin pukilta :) jeeeee :D pääsee treenaileen, salilla käytinki sitä iha innolla sillo puoltoist vuotta sitte ko viel salia harrastin..sit ne nosti hintoja ni lopetin... mut toi crossari ku tulee ni sit kyl yritän pitää kovassa käytössä ni saa hoikemman vartalon vaiks nytkää mitää erityistä ongelmaa olekaan paitti mahan kans :p

Sain myös joulupukilta crosstrainerin. Ihan mahtava laite mielestäni! Ehdin noin 1,5 viikkkoa käyttää laitetta ennen kuin tuli joulu ja sukulaiset kylään. Arvatenkin tuolloin oli muutakin tekemistä kuin treenailla, joten nyt kun sukulaiset ovat lähteneet taas omille teilleen, niin on tarkoitus väh. 3kertaa/vko crossailla 30min-1h ihan omasta fiiliksistä riippuen. Tuolla 1,5 vko ajalla tein 4x 40 min treeniä.

Mahtavaa tuossa laitteessa on se että jos haluaa treenailla matalalla sykkeellä esim. 60-70% maksimista laittaa vastuksen pienemmälle. Jos taas haluaa tehdä kovemman treenin kiristää vastusta. Kuitenkin laite pysyy mielyttävällä tasolla polkea, ei siis tarvitse polkea tuhatta ja miljoonaa saadakseen sykkeen nousemaan, vaan riittää kun kierittää vastusta hiukan isommalle.

Stepperi minulla on myös ja on tuota crosstraineriä mielyttävämpi polkeakin kun stepperiä, joka on paljon "tylsempi",eikä siinä ole niin helppo säätää tuota vastustasoa sopivaksi.

Tavoitteena on nostaa kuntoa ja kiinteytyä, ehkä myös pudottaa muutama kilo. Lisänä tuohon crossailuun käyn kerran viikossa ratsastamassa ja joka päivä koirien kanssa reippaasti kävellen 1h-1,5h lenkin.

Koska tuo crosstraineri on vielä niin uusi laite en osaa tuloksista sanoa mitään mutta toivottavasti puolen vuoden päästä jo voin ;)

Mullakin on nyt crosstrainer, mut en kans osaa oikeen vielä tuloksia sanoa, ku se odottaa vielä kokoamista tuossa lattialla. Kerpele, ku täytyy varmaan pyytää miestä huomenna apuun. En saa ihan pidettyä yhtä putkea ylhäällä ja samalla laitettua piuhaa kiinni. :snotty:
Muuten toi oliskin jo kasassa.
Mutta tosiaan, meillä on toi sellasella maksimipainolla, että mieskin voi ihan varmasti sitä käyttää, ettei ainakaan siitä tarvi valittaa, jos rikki sattuu menemään.
Innolla odotan, että se on kasassa ja pääsee kokeilemaan. :)

Mä hommasin crosstrainerin HobbyHallista, n.300e ennen joulua, aivan ihanaa kun ei näiltä meidän pieniltä pääse minnekään, kun mies aina töissä ja raksalla, niin saa kuntoilla kotona, ei muuten pää kestäs. Olen raskaana viikol 19. Ja teen kerrallaan 40min, kovimmalla säädöllä. Kyllä täytyy sanoa, että kunto on kasvanut, kun alkuun en jaksanut 5 kovemmalla säädöllä ja että, ennen kun polin kuntopyörää, sekin meillä on, niin sillä puhisin jo 5km kohdalla tuskasena, mutta toissapäivänä jaksoin polkee 1,30min ja olisin jaksanut polkee viel pidempäänkin, kun ei tuntunut missään ja kovimmalla teholla, että kyllä se kunto kasvaa, vaikka ei heti näy ehkä päältäpäin...

Noista crosstrainereista.. Aikeissa olisi hankkia moinen vehje max 300 euroa, mutta näitä on niin paljon erilaisia markkinoilla...
Mikähän merkki olisi hyvä? Mahdollisuus on tilata vain netin kautta. Olen pitkä, joten olisiko tämä syytä ottaa huomioon laitetta hankkiessa? Haluan myös, että vehkeessä on oikeasti sitä vastusta, eikä vain kevyttä vimputtelua. :D

Meillä on kotona ollut käytössä ihan salilta ostettu laite, joka on kyllä aivan eri laatua markettivemputtimien kanssa :hug: Nyt ei ole tarkoitus mollata kaupoista ostettavia laitteita, mutta itse ja miehen paljon urheillessa on tuo laite ollut kyllä ihan huippu. Nyt on jäänyt käyttämättä, kun käydään kumpikin salilla ja muualla urheilemassa, mutta lapsen ollessa pienempi oli tosi hyvä. on muuten myynnissä, jos jotakuta kiinnostaa (hp 400)...kuviakin saa :)

Yhteistyössä