Mielipiteesi tästä nimestä?

• Viestiketjun aloittaja "kiika"
  • Ensimmäinen viesti
"kiika"
Heippa!

Olemme saamassa pian ensimmäisen lapsemme. Tulokas on mitä varmimmin tyttö. Olemme miettineet jo pitkään hänelle nimeä Aata. Toisesta nimestä ei ole varmuutta, ehdolla ovat nimet Inari, Loviisa, Ekilja sekä Minella. Mitä mieltä olette ensimmäisestä nimestä? Myös ehdotuksia toisesta nimestä otetaan mielellään vastaan :)

vieraskin.
Harvinainen nimi ja väestörekisterikeskuksen mukaan saman verran nimeä annettu miehille ja naisille. Nimestä jää kyllä epäselväksi sukupuoli. Ottakaa selvää kumman nimi tuo vähestörekisterikeskuksen mukaan on.

,.,
Mun mielestä se kuulostaa lempinimeltä. Ja samaa mieltä edellisen kanssa, sukupuoleton. Loviisa ja Inari on kivat nimet, kahta muuta en pidä edes niminä. Eipä taida sulle paljon apua olla! :)

"jenni"
Aina täällä heti tyrmätään erikoisemmat nimet! Aata Ekilja olis mun ehdotus, ja pehmeämpi nimi olis Aata Minella. Molemmat kivoja! Tykkään. Ekiljaa voisi harkita jopa etunimeksi, mutta ehkä liikaa tulee mieleen Tequila,sitä ette ehkä toivo?

"kiika"
Kiitos paljon vastauksista! Harkitsemme nimeä vielä. Toisaalta, nimi on kulkenut mukana jo kauan ennen raskautta, ja olemme aina puhuneet ensimmäisen tyttömme olevan Aata. Mutta nyt alkoi pelottaa, että kuulostaako se sittenkin liikaa pojan nimeltä..

"vieras123"
Loviisa on kaunis nimi. Ekilja? Onko se nimi? Onko olemassa joku sen niminen? Vähän liian erikoinen makuuni. Ihan kuin väkisin tytöksi väännetty versio Ekistä. Vähän kuin Akuliina. Aata on hieman erikoinen myös, mutta luulen, että siihen olisi helppo tottua. On vähän kuin d-vikaisen Aada.

Yhteistyössä