Mielipiteenne perheestäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vammaisperheen mutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vammaisperheen mutsi

Vieras
Minulla on cp-vamma, miehelläni on lievä kehitysvamma ja lapsistamme yhdellä on autismi, yhdellä kuurosokeus, yhdellä touretten oireyhtymä, yhdellä ei ole lainkaan toista kättä ja toisestakin puuttuu sormet, yhdellä lapsella on aspergerin oireryhmä, yksi lapsi on lyhytkasvuinen, yksi lapsi on vaikeasti monivammainen, yhdellä lapsella on kystinen fibroosi ja kaksisuuntainen mielialahäiriö, yksi lapsi on palanut pahoin tulipakossa ja yhdellä lapsella on skolioosi, sokeritauti, lastenreuma ja aivottomuus.

Onko moinen litania tottakaan?

Mitä tuo on verrattuna minun perheeseeni, kun minulla ja miehelläni on kymmenet seitsoset joilla kaikilla lapsilla on kaikki maailman sairaudet ja vammat mitä vain voi olla.

Aivottomuus, jaahas. Jos lapsella on anenkefalia se ei pysty edes elämään.

Luettele nyt kuitenkin perheenjäsentesi nimet, yleensähän sä luettelet ainakin 20 nimeä.
Mihin sun muut lapset on kadonneet?

[QUOTE="vieras";28740807]En nyt ala moralisoimaan, mutta jos olisi jo kaksi tai kolme lasta, jotka sairaita, niin ehkä lapsiluku olisi voinut jäädä siihen.[/QUOTE]

Älkää nyt uskoko, tämä on ikiaikainen trollipeikko :D

ei tsiisus mitä paskaa joku jaksaa jauhaa. Mielipiteeni on, että toivottavasti et koskaan saa minkäänlaista perhettä ennen laajamittaista psykiarista kartoitusta, hoitoa ja asennevammasi korjaamista. Onko mieleesi tullut, että jollakin saattaa oikeasti olla vammaisia lapsia? Naurattaako se sinua vai oletko muuten vain ihan vitun tyhmä?

luin tätä näin... "cp-vamma, jaha, kehitysvamma, oo, no onneks lievä, autismi, no voi että, kuurosokea?! ei hitto.. tourette??? nyt kyllä... monivamma..fibro..tulipalosokeritautireumaAIVOTTOMUUSHAAAHAHAHAHAAAHAHAHA vittu tää oliki läppä :D

Sairaushan se on tämäkin, muiden joukossa, että alentuu pilailemaan tällaisilla asioilla. Vaan edestäsi löydät, ellet ole jo löytänyt. Taidat olla hyvin yksinäinen ihminen.