H
hublabubla
Vieras
Hei, saimme kirjeen kotiin rokote tutkimuksesta, jossa vauvalle annetaan viitosrokotteen sijaan kuutosrokotetta, joka kuulemma on jo käytössä joissakin euroopan maissa. Ero on siinä että kuutorokotteessa on kaiikkien normirokotteiden lisäksi vesirokko sekä B-hebatiitti. Itse olen aina pelännyt nuota rokottoteita ja en tahdo ottaa todellakaan mitään kausirokotteita, mutta tämä nyt on vähän eri asia kun esim sikainfluenssa rokote. Olen kysellyt 3 eri lääkäriltä mielipidettä ja melko positiivisia ovat olleet (toisaalta lääkärit yleensä ovat rokotuksien puolestapuhujia) tämän suhteen. Eilen kävimme rokotus lääkärillä, joka siis erikoistunut juuri näihin ja hän sanoi että ehdottomasti kannattaa ottaa kun kerran saa tuon B hepatiitin ilmaseksi kun kerran matkustelemme paljon ja lapsi tarvisi sen jokatapauksessa ja vesirokkokin kuulemma on hyvä sillä mieheni ei ikinä ole sitä sairastanut. Saattaa kuulostaa siltä että olen jo päättänyt ottaa tämän rokotteen, ja ehkä vähän olenkin jo taipunut siihen suuntaan, mutta tahtoisin kuulle teidän mielipiteenne vielä, teidän kallisarvoisenne mielipiteenne
Kiitos ja kumarrus! (te jotka ajotte ohitatte aiheen kokonaan ja takertua pikkuseikkoihin niin menkää muualle kommentoimaan)
Kiitos ja kumarrus! (te jotka ajotte ohitatte aiheen kokonaan ja takertua pikkuseikkoihin niin menkää muualle kommentoimaan)