Mielipeitä kaipaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Elikkä meillä tällänen tilanne.Mies opiskelemassa,luultavasti työllistyy harjotuspaikkaan syksyllä.Keväällä haettiin tarhapaikkaa tytölle 2v ja saatiin se ja itse etsin kesän aikana työtä kun tarkotus oli työllistyä tähän mennessä,asia ei ole mennyt toivomallani tavalla,eli tyttö aloitti hoidon tällä viikolla harjottelemalla pari tuntia päivässä ja mulla ei vielä tietoa työpaikasta.
Monta rautaa tulessa mutta mitään varmaa ei ole vielä lyöty kiinni,pari paikkaa pitäisi ensi viikon aikana selvitä että kuinka käy.
Mulla jotenkin outo olo nyt pitää likkaa siellä hoidossa kun itse olen kotona ja ajattelinkin että jos tekis sopimuspäivät mutta sit tietty tulee haastatteluita just niille päiville mille ei sopimusta.
Mies sitä mieltä että tyttö hoitoon ensiviikosta lähtien,ei täys pitkiä päiviä mutta 8-14.30 että oppis nyrt olee siellä koko päivät joka päivä kun sehän tilanne kuitenkin todennäköisesti tulee olemaan tulevaisuudessa ja jos tän kuun loppuun mennessä ei työjutuista selviä mitään niin syyskuussa vois sitten miettiä niitä sopimuspäiviä tms.kun paikkaa ei haluta kuitenkaan luovuttaa kun sittenhän niitä työkutsuja alkas satelee,vähän kinkkinen homma kun mulla huono omatunto kun se siellä päivät ja mä istun täällä kotona päivät ja odotan että soitto tulis puhelimeen että pääsen töihin.
No tyttö viihtynyt hyvin ja mitään hämminkiä ei hoidossa ole ollut ja mies sano että nauti nyt tästä omasta ajasta olet sen ansainnut,että kyllä sitä kerkee vielä hommia paiskiinonhan se niinkin mutta tuntuu niin hassulta ja mitä ne siellä hoidossa ajattelee jne.
Kai mä sit oon liikaa ripustautunu lapseeni tai jotain...mieleipiteitä kaipailisin tähän asiaan.

Jos tyttö viihtyy, niin miksikäs hän ei voisi päiväkodissa oloa harjoitella. Siulla kuiteskin on nyt niitä työhaastatteluita ja mahollisesti työtkin piakkoin alkamassa.

Ja jos halluut sopia päiväkodin kanssa, että tyttö ois vain joinain päivinä hoidossa näin aluksi, niin voisko niitä työhaastatteluita sopia muille päiville? Kai niissäkin jotain sumplimismahdollisuuksia lienee?

Ja onhan se mieheiskin ihan oikeessa, omasta ajastakin saapi nauttia =)

Yhteistyössä