Mielikuvia palstan mustista.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Siis pelasko sun toinen lapsi korista? Lätkässähän ei pahemmin oo mamuja, että sopii sulle varmaan paremmin.
Mutta koriksessa varmaan niitä piisaa. Miten oot löytäny semmosen jengin (vai ootko) jossa häiriömamuja mahd. vähän?
Venäläisiä on lätkässä "ulkolaisista" eniten.
Fudiksessa on jo enempi sekalaisempaa seurakuntaa, poikien/miesten joukkueissa.
 
Echo on tosiuskovainen pyllyntuoksuinen herkkupulla, eikä häppee sitä. 🍰 🍩 Tykkään echosta.Hän on vähän pullukka,rintava ja reitevä,pyllyvä mutta kantaa kurvinsa ylpeydellä.Pitkät ruskeat hiukset,usein nutturalla ( löysällä)
M1es tykkää pimuista tsainapimuista ja tuo sen esille melkein joka viestissä mutta toisaalta tykkää myös puutarhasta ja mun mielestä myös jotenkin herkkä. Echon ja M1es " kiistelyä" on kiva seurata 🌶🌹😎😄😁
M1es on pitkä ja hoikka,lyhyet hiukset, vaalean ruskeat. Viikset,ei partaa.
@m1es

Tuleeko korjauksia vai vahvistuksia!?
Tulee toteamus: pitänee keskustella enemmän Kaisin kanssa. Viiksiä ei ole eikä tule Movemberiin liittynyttä jaksoa lukuunottamatta muutama vuosi sitten.

Kaukoidän matkoilla olisi tietenkin kätevää olla vaalea, Tintin näköinen. Video kohdasta 16.45 eteenpäin:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
EIköhän venäläiset mamut oo Suomessa pääosin semmoisia, että tulleet työn perässä. Aika usein olleet enempi tai vähempi parempaa väkeä Venäjällä. Sitten taas tummempipintasessa sakissa on pakolaisia, lähtökohdat erilaiset. EI voi ehkä ihan verrata.
Meillä on aika paljon virolaisia raksamiehiä jotka tekee muka osa-aikatyötä. Siis maksetaan loput tunnit pimeänä. Ja Kela vielä auttaa osa-aikaista pienpalkkaista
 
Ei liity nyt ihan aiheeseen, mutta kysyn noista kokemuksistasi. Onko joistakin mamuista sinun lasten urheilupiireissä enempi häiriötä? Ja jos on niin mitä porukkaa sitten edustaa?
Omissa jengeissä yksi vähän merkittävämpi häröilytilanne on ollut treenien yhteydessä. Ihan suomalainen poika teki suuttuneena hölmöjä.

Somali/irakkipoikia oon häätänyt silloin tällöin varatuilta kentiltä pois. Kivoja
ja taitavia poikia, mutta säännöt ei heitä kiinnosta. Ei auta sanoa mukavasti vaan heti kun ottaa tiukan katsekontaktin ja vaatii niin kyllä he yleensä lähtevät. Välillä maristen, mutta lähtevät kuitenkin. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
  • Haha
Reactions: ruuttis
Tulee toteamus: pitänee keskustella enemmän Kaisin kanssa. Viiksiä ei ole eikä tule Movemberiin liittynyttä jaksoa lukuunottamatta muutama vuosi sitten.

Kaukoidän matkoilla olisi tietenkin kätevää olla vaalea, Tintin näköinen. Video kohdasta 16.45 eteenpäin:
Japanialaiset olivat Joonafaneja, mutta lämpimistä haleista päätellen Joona tykkäs enempi Samista.🤓
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
Niinpä. Ja sun avaus oli hyvä. Se vaan päätyi siihen mihin täällä usein päädytään.
Olen lukenut tämän ketjun kuvauksia mustista nimimerkeistä. En tykkäisi, jos minusta kirjoitettaisiin tuollaisia analyysejä.
Olin eilen yli tunnin hammaslääkärin penkissä. Sitten kadulla tuli vastaan hyvin suomea puhuva pariskunta, joka halusi kertoa minulle hyvää sanomaa kristinuskosta. Sanoin, että käyn usein kirkossa ja jatkoin matkaa. Sitten iski huono omatunto. Enhän minä ole käynyt kirkossa kertaakaan korona-aikaan.
Mitä järkeä on kirjoitella nimimerkillä yleisellä keskustelupalstalla? Mielestäni ei yhtään mitään.
Tältä palstalta kannattaa kommentoida vain pariin ketjuun ja sitten jättää ketjut rauhaan.
 
vierailija
EIköhän venäläiset mamut oo Suomessa pääosin semmoisia, että tulleet työn perässä. Aika usein olleet enempi tai vähempi parempaa väkeä Venäjällä. Sitten taas tummempipintasessa sakissa on pakolaisia, lähtökohdat erilaiset. EI voi ehkä ihan verrata.
Ei ole pitkä aika, kun venakot tuli varastelemaan kaikkea, mikä irti lähti, räyhäsi ja aiheutti rauhattomuutta. Aika se on, jota tarvii näissä. Ja kunnon kotoutus. Persun ja rassen tunnistaa siitä, että rasse hyväksyy venakot, mutta ei värillisiä.
 
Ei ole pitkä aika, kun venakot tuli varastelemaan kaikkea, mikä irti lähti, räyhäsi ja aiheutti rauhattomuutta. Aika se on, jota tarvii näissä. Ja kunnon kotoutus. Persun ja rassen tunnistaa siitä, että rasse hyväksyy venakot, mutta ei värillisiä.
Oikeampi termi olisi kotoutuminen, joka korostaa kotoutuvan omaa vastuuta kotoutumisestaan. Me muut voimme vain tarjota palvelut, loppu on kiinni ihmisestä itsestään.
 
Rätti Väsynyt:

Huhu kertoo että ”olen tatuoitu jätkä” nikin takaa löytyykin rätti väsynyt jätkä.

Mikä on miehen saanut niin kovin väsyneeksi?
-yhteenliimaantuneet sivut, etenkin keskiaukeamat?
-jöpötys?
-liikaa sähköshokkeja genitaalialueelle?(rättiksen on muuten pakko olla sähkömies)
-lirkuttelu/ahh ahhittelu/örh örhittely?
-grillin pitkä jono?

Rättiksen lemppari: oi Jamal, Jamal - tuo mulle halal.
Rättiksen inhokki: mielikuvituksen puute makkarissa tai sitten vain puute.

😘
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt

Yhteistyössä