Mielikuvasi millaisesta naisesta mies käyttää positiivisessa merkityksessä nimitystä prinsessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuvaile
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
positiivisessa... semmosesta naisesta, joka on sille miehelle kaikki kaikessa, josta se haluu pitää huolta ja jota se haluu pitää hyvänä. olettaen tietysti että se nainen ei oo sen oma tytär, joka mulle kyllä ekana tuli mieleen...

mieheni usein kutsunut minua prinsessaksi, ja hän tällöin tarkoittanut nimenomaan ulkonäköäni. Myös mieheni (ja nyt minunkin) kaveri kutsuu minua prinsessaksi, hän on tosin nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
mieheni usein kutsunut minua prinsessaksi, ja hän tällöin tarkoittanut nimenomaan ulkonäköäni. Myös mieheni (ja nyt minunkin) kaveri kutsuu minua prinsessaksi, hän on tosin nainen.

millainen on ulkonäkösi?

Alkuperäinen kirjoittaja joko:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:

millainen on ulkonäkösi?

Olen aikalailla juuri tuollainen kuin nm "pieni" kuvaili; vaalea, tyttömäinen, sievä, pitkät hiukset ja kirkaat pitkäripsiset silmät, pienikoinen olen myös ja hoikka.

Kylläpä muuten kuulosti hyvältä näin kirjoitettuna:D

Mun mies sanoo mua prinsessaksi ja tarkoittaa sillä kuulemma nimenomaan sitä että olen hänen elämänsä prinsessa :D Ei siinä sen kummempia piirteitä tarvita.

Yhteistyössä