S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Prof Kaksimieli: Sillä on polviin asti ulottuvat sortsit, T-paita ja skeitti kengät, asunsa puolesta se voisi olla yhtä hyvin 15 v. Silmälasit ja sekainen tukka. Herättää naisessessa äidillisä tunteita. Tyyppi johon suhtaudutaan "No se oli vaan se prof Kaksimieli, mit'äs sitten" asenteella, kukaan ei edes odota tyypin olevan ihantäysin vastuussa tekemisistään.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkdragon:Sangria: Ihana tumma ja tulinen nainen...villikko
LisaMarie: etelässä asustava kaunis ja määrätietoinen nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkdragon:Prof Kaksimieli: Lyhyt musta tukka....tykkää kaikesta sellasesta mistä muut ei...pirullinen ja tietää mitä tahtoo...
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja Pinkdragon:Prof Kaksimieli: Lyhyt musta tukka....tykkää kaikesta sellasesta mistä muut ei...pirullinen ja tietää mitä tahtoo...
Hienoa! Lyhyt tukka on muttei musta mutta voin kyllä sen värjätä ettei sinulle tule paha mieli väärin arvauksestaNo tuo loppu sitten... taidan tietää kaikista vähiten mitä tahdon, mutta tuosta tykkäämisestä... se varmasti osittain osu maaliin ja laiva lähes upposi, joten kiitos Pinkdragon, sinua uskaltaisin kysyä ennustamaan minulle!
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Sangria; tumma, pitkät punaiset kynnet, hallitsee elämästä nauttimisen taidon. Tulee mieleen joku 50-luvun glamörösi elokuvatähti rantatuolissa aurinkolasien takana jotain ylellistä juomaa siemailemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkdragon:Sangria: Ihana tumma ja tulinen nainen...villikko
LisaMarie: etelässä asustava kaunis ja määrätietoinen nainen
No se äidillisten tunteiden puute johtuu sitten väärästä asustuksestaAlkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Prof Kaksimieli: Sillä on polviin asti ulottuvat sortsit, T-paita ja skeitti kengät, asunsa puolesta se voisi olla yhtä hyvin 15 v. Silmälasit ja sekainen tukka. Herättää naisessessa äidillisä tunteita. Tyyppi johon suhtaudutaan "No se oli vaan se prof Kaksimieli, mit'äs sitten" asenteella, kukaan ei edes odota tyypin olevan ihantäysin vastuussa tekemisistään.
Ooohh... kiitosTuo viimeinen lause oli kyllä nannaa korville, se on aina mukava päästä vastuusta niin voi möläytellä ties mitä suustaan että kukaan sen kummemmin siihen reagoi. Olisi kyllä kiva tietää kenessä olen herättänyt äidillisiä tunteita... asuste ei ole kyllä ihan tuollainen, mutta muuten täyttää asiaa, A-studiokin olisi kateellinen tällaisesta faktapaketista!
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:metsänpeitosta on muuten pakko sanoa, että mulla tulee mieleen sellanen suippokorvainen peikko-henkinen luonnonlapsonen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Metsänpeitto = Nainen joka ammentaa voimansa luonnosta, perinteistä ja on suoraselkäinen alle metrin korkuisessa koirankopissakin. Asettaa inhimmilliset arvot aina etusijalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Ultramariini on seesteinen ja herkkä, sinisiin hetkiin uppoava kaunosielu, jolla riittä sisua ja kanttia sekä järkevyyttä tilanteen niin vaatiessa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Metsänpeitto on sellainen keiju elokuvasta Rölli ja metsänhenki
Ultramariini on hyvin sininenpieni ja tumma kaunotar jolla on aina jotain sinistä päällään. Mutta onko se sitten ultramariini, mä luulen että se semmoinen melkein musta kylä sininen on petrooli? Kiiltävää, kirkasta tummaa sinistä.
Miksi melkein kaikki on mun mielestä pieniä ja tummia? No Rukoilijasirkka on pieni ja vaalea =)
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Ihana ketju =) Olisko musta mitään arviota heittää?![]()
Mystery = salaperäisyys sinussa kiehtoo muita ihmisiä. Olet varmaan hoikka, hillitysti pukeutunut, sivusta seuraaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Entäs mää? :wave: :xmas:
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Ihana ketju =) Olisko musta mitään arviota heittää?![]()
Pukeudut mustaan, seuraat enemmän sivusta kuin osallistut itse, sinulla on kalpea iho ja viekas hymy.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Entäs mää? :wave: :xmas:
:snotty:
No Tuulen viemän Scarlet O´Hara tietenkin!
Kohtalokas nainen, ei aina ihan todellisuuden tajuinen, kun haluaa kovasti jotain.