P
+ parisuhde
Vieras
Löysin pölyjä pyyhkiessäni avomieheni kirjojen välistä puoliksi syödyn mielialalääkepaketin. Tuntuu tosi pahalta ettei hän ole uskaltanut/halunnut kertoa syövänsä mielialalääkkeitä. Nyt sitten mietin että pitäisikö minun kysyä asiasta vai olla niin kuin en tietäisikään. Hän juuri äsken kysyi että miksi olen niin ajatuksissani. Asia painaa mieltäni kovasti ja on vaikea näytellä iloista ja normaalia.
Toisaalta pitäisi kunnioittaa toisen tilaa, toisaalta mielestäni tällaiset asiat pitäisi voida jakaa kumppanin kanssa. Väistämättä tulee mieleen, että mikä itsessäni on vikana kun minuun ei sen vertaa luoteta. Mieheni tuntien hän on todennäköisesti ajatellut myös minun tunteitani - ei ole halunnut lastittaa minua asialla. Silti olen loukkaantunut.
Toisaalta pitäisi kunnioittaa toisen tilaa, toisaalta mielestäni tällaiset asiat pitäisi voida jakaa kumppanin kanssa. Väistämättä tulee mieleen, että mikä itsessäni on vikana kun minuun ei sen vertaa luoteta. Mieheni tuntien hän on todennäköisesti ajatellut myös minun tunteitani - ei ole halunnut lastittaa minua asialla. Silti olen loukkaantunut.