Mielettömät veronpalautukset tuli!

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
Joo, mä luulin että mun viimevuotiset palautukset 8? olis ollu pohjanoteeraus, mutta mutta.. tänä vuonna tuli 0,70?!! :kieh: :kieh: :kieh: :LOL:

mä en kestä.. no onneks ei tullu mätkyjä.
Jee, tulee 2577, 90 e. Kelpo palkka tällaiselle kotiäidille:)
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
1000e luokkaa on yleensä tullu palautusta joka vuosi, mut nyt voi kyllä olla toisin...

ja ei oo meillekään vielä tullu laput
Juu, viime vuonna kävin töissä ja vaikka soitin verotoimisitoon, niin eivät ilmeisesti huomioineet esim. meidän MIELETTÖMIÄ asuntolainoja enkä huomannut itsekään sitten korjata. Mutta ei se enää haittaa, vaikka jäikin viime vuonna vähemmä käteen. Saa sitten osta lapsille tarvittavia juttuja. Siihen asti kituutellaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
1000e luokkaa on yleensä tullu palautusta joka vuosi, mut nyt voi kyllä olla toisin...

ja ei oo meillekään vielä tullu laput
Juu, viime vuonna kävin töissä ja vaikka soitin verotoimisitoon, niin eivät ilmeisesti huomioineet esim. meidän MIELETTÖMIÄ asuntolainoja enkä huomannut itsekään sitten korjata. Mutta ei se enää haittaa, vaikka jäikin viime vuonna vähemmä käteen. Saa sitten osta lapsille tarvittavia juttuja. Siihen asti kituutellaan.

Mä nostan aina tarkotuksella veroprosenttia joka vuosi. Mukavampi maksaa joka kuu pikkasen enempi ja saada sit jouluna kivat rahat takaisin =) Nyt vaan oon ollu kotona, ni saapas nähdä miten käy...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Jos maksavat, niin saahan tuolla vaikka... öö.. postimerkin, millä voi lähettää ystävää ilahduttaakseen kortin :)

Tai rivin Lottoa? Voi poikia paljon lisää rahaa...
Lottorivi maksaa nykyään 0,80 euroa ja eiköhän ne ehdi postimerkinkin hintaa nostaa ennen kun nuo palautukset tilille ropsahtaa!

 
malla
+686 ja risat!! kivalta näytti!! mies saa vielä enemmän...tarkkaa summaa en tiiä, mut ku ollu prosentti niin korkeella ja lainaki meil!!joulua odotellaan..No, ensin kuitenkin kesä!!
 

Yhteistyössä