V
"viera"
Vieras
Itsellani meni muutama vuosi sitten ystavyys poikki parhaan ystavani kanssa ja kumpikaan meista ei oikein ollut varma mista se johtui. Noin vuoteen ei oltu yhteydessa vaikka normaalisti puhuttiin lahes paivittain ja puolin ja toisin teki mieli ottaa yhteytta mutta kummankaan ylpeys ei antanut periksi. Lopulta ystavani laittoi sahkopostin jossa kertoi mika hanen osaltaan johti tilanteeseen ja se vihdoin avasi tilanteen. Olo oli molemmilla jokseenkin holmo koska molemmilla oi tuolloin paljon muuta mielessa, omia ja toisten ongelmia ja kummatkin vain ajateltiin etta en muuten ota yhteytta talla kertaa kun mina olen aina se joka pitaa yhteytta. Jokseenkin lapsellista ja kun asia lopulta selvisi ystavyys palasi hyvin nopeasti ennalleen ja toivottavasti jotain opittiinkin asiasta.
Toisen ystavani kanssa jouduin laittamaan valit poikki ja vaikka han unissa lahinna kummitteleekin ei minulla ole mitaan halua olla tekemisissa hanen kanssaan koska siihen oli oikeasti painavat syyt miksi jouduin katkaisemaan ystavyyden. Kyllahan se tavallaan harmittaa ja toivon kaikkea hyvaa hanelle mutten halua olla ollenkaan enaa tekemisissa hanen kanssaan.
Toisen ystavani kanssa jouduin laittamaan valit poikki ja vaikka han unissa lahinna kummitteleekin ei minulla ole mitaan halua olla tekemisissa hanen kanssaan koska siihen oli oikeasti painavat syyt miksi jouduin katkaisemaan ystavyyden. Kyllahan se tavallaan harmittaa ja toivon kaikkea hyvaa hanelle mutten halua olla ollenkaan enaa tekemisissa hanen kanssaan.