[QUOTE="Elina";30000691]Varaudu hillittömiin jonoihin, kaveri on saanut sinne lähetteen melkein vuosi sitten ja edelleen käy normi tk-lääkärillä, ei oo edelleenkään saanut mtt-aikaa.:/ Näin siis ainakin pirkanmaalla.
Ite oon ollut asiakkaana v.1996 -->, mulla siis kaksisuuntainen. Hyvin on mulla mennyt, kolme lasta ja kaikki raskausajat erikoisseurannassa lääkkeiden takia. Mutta tosiaan nuo jonot hoitoonpääsyyn on ihan naurettavat, varsinkin perus masennus/paniikkihäiriö-tilanteissa.[/QUOTE]
Kyllä minä ainakin oon päässyt muutaman kuukauden odottelulla psykan polille Tampereella, juuri itseasiassa tuli kirje kuinka miun seuraavaa aikaa oli varhaistettu kahdella viikolla.
Itse pitää olla aktiivinen, vaikka tiedän sen mt-ongelmaiselle olevan vaikeaa. Sillon kun muutin Trelle toisesta suuresta kaupungista jouduin itse setvimään, että mussä se miun lähete ja paperit liihottaa - soittelin näiden kaupunkien psykan polien välillä useamman kerran, jo alkoi tapahtumaan. Ei olisi jaksanut eikä huvittanut, ja kun kammoan soittaa puhelimella, ei se ollut helppoa, mutta pakko se oli tehdä. Tuosta sitten meni vaan pari viikkoa, että pääsin sinne ketään tapaan.
Ja aiemmassa elämässäni pienemmässä kaupungissa Pirkanmaalla meni n. Kuukausi lääkörin lähetteestä että tuli se aika mtt:hen.
Kanbattais vinkata sille kaverille, että selvittelee vähän itse asioita, jos edes 'tahtoo oikeesti' sinne mtt0:hen päästä.