?
**
Vieras
mä en tajua miten jotkut jaksaa mouhkata uskonnon tuputtamisesta yms. Missä sitä muka tuputetaan? Ja jos sellasta sattuu kohalle niin eikö sitä voi vaan antaa sen valua toisesta korvasta ulos?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Menen tästä nukkumaan, palailen huomenna vastaileen jos on jotain vastattavaa. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja **:mä en tajua miten jotkut jaksaa mouhkata uskonnon tuputtamisesta yms. Missä sitä muka tuputetaan? Ja jos sellasta sattuu kohalle niin eikö sitä voi vaan antaa sen valua toisesta korvasta ulos?
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:Videoissa on totuus...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua keljuttaa kristinuskossa melkoisesti se, että sen kokosi pieni ryhmä ihmisiä, aikana jolloin maailma oli hyvin paljon erillainen, ja valtava osa tekstejä jäi tämän kokoelman ulkopuolelle. Jos ne kaikki saatais yhteen nippuun, saattais kristinuskon sanomakin olla hieman toisenlainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Palavat pensaat, yms. näyt ovat hallusinogeenien aiheuttamia harhoja :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä en kyl koskaan ole ajatellut, et ihmiset luottais kaikkeen sinisilmäisesti. Eihän sitä voi luottaa aina itseenkään. Ihmiset tekee vain valintoja mitä haluaa uskoa ja mitä ei. Voinhan minäkin nyt ajatella, et dokumentti oli vain yksi totuudenmuoto, sillä absoluuttista totuutta ei ole olemassa.
Tiukkaa faktaa. Kannattaa uhrata pari tuntia videon katsomiseen. Tajuat kuinka sinua, meitä kaikkia huijataan koko ajan.