mielenkiinnosta kyselen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Utelias

Jäsen
23.07.2004
399
0
16

Kun monet puhuvat, että jos mies haluaa eron, on syynä usein nainen, että ilman uutta naista mies harvemmin lähtee eroa hakemaan, vaikka olisi tyytymätön avioliittoonsa.
Mutta jos vaimo haluaa eron, on yleensä syynä joku muu kuin uusi mies.
Tiedä sitten pitääkö tämä paikaansa???
Kumpi teillä halusi eron ja oliko uusi mies tai nainen jo katsottuna?

Meillä nainen, ei uutta miestä.

Mä ehdotin ero ja oltiin asiasta yksimielisiä, kummallakaan ei ollut toista.

Mun nykyinen mies oli myös hallunut eroa mutta ei toisen naisen takia vaan siksi ettei halunnut olla suhteessa joka ei toiminut ollenkaan ja rakkauskin oli kuollut riitojen myötä.

Minä halusin erota. Mies joi ja oli kännissä pelottava. en halunnut sellaista elämää lapselle ja tunteetkin kuoli.

Erosta vuosi, mulla ei ole uutta enkä olisi valmis vielä pitkään aikaan parisuhteeseen.
Ukolla on toki uusi kulta kainalossa....naisparka.

Meillä minä halusin ja hain eroa, kun mies vaan joi ja joi. Kaikki hänen tililleen menneet rahat meni hänen kurkusta alas (tämä alkoi kun sai potkut). Henkinen väkivalta oli kamalaa ja ensin edes uskaltanut kuvitellakkaan eroa, fyysisen väkivallan oireetkin kun alkoi hiipiä pintaan. Sen jälkeen uskalsin hakea eroa kun jätti minut ja 2 pientä lasta ulos pakkaseen. Sain apua että kotiin lasten kanssa päästiin ja mies vietiin pois. Samantien lähdin eroa hakemaan ja lähestymiskielto paperitkin otin samalla mukaan. Exä kun rupesi uhkailemaan ja häiriköimään.
Paperitkin täytin ja kaikki oli valmiina todistajia myöten. Minulla oli tukihenkilökin kriisiavusta ja hän kertoi exälle että kohta tuo haastemies lähestymiskiellon. Exä kait säikähti kun en ole häntä sen jälkeen nähnyt.

Eli juomisen ja väkivallan takia hain ja sain eron.
Uusi mies tuli myöhemmin. Nyt on lapsetkin tasapainoisia ja hyvin voivia!

Yhteistyössä