Mielenkiinnolla kyselen, asuuko kukaan Mänttä-Vilppulassa? ;)

HippuTAR
Mun mummu ja pappa on asunut Kuorevedellä, molemmat jo kuollu. Mutta lapsuuden parhaat kesämuistot on sieltä. Tosin sielä oli aina pirusti hyttysiä, mummu vielä asu keskellä mettää.
 
"vieras"
Mä olen myös viettänyt kesiä Mäntässä, mun mummo asui siellä. Täti asuu edelleen Vilppulassa.

Mä rakastin meidän mummolla oloa, talo oli ihan torin vieressä. Aamulla kun aukaisi verhot ikkunasta niin vastapäätä näkyi markkinat. Siihen aikaa tori oli vielä kunnon tori ja markkinat todellisia, isoja markkinatapahtumia. Siksi kai mä olen aina rakastanut torimaailmaan. (neljä kesää torilla töissä).

Päähänpiston seurauksena Kauppaopistoakin tuli käytyä puolivuotta Mäntässä kunnes muutin takaisin tänne PK-seudulle.
 
Kolohosta päivää
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26545542:
Me kuljettiin Haapamäellä usein rataa pitkin Kolmion kautta uimalaan Niemelänjärven toiselle puolelle ja se tervan tuoksu oli aivan ihana. Kolmiolla kasvoi myös villinä metsämansikoita, joita kerättiin timotein varteen ja syötiin rannalla. Myös matkalla Haapamäelle Kolhossa tuli aina yhdessä tietyssä kohtaa autoon sisään voimakas tervan tuoksu ja sitä aina hengitin keuhkot täyteen. Nyt jussina pyysin systeriä pysäyttämään auton Kolhossa ja kävin napsimassa valokuvia yhdestä maailman kauneimmasta paikasta:


Onko kuva about tästä kohtaa otettu? kolho - Google Maps
 

Yhteistyössä