Miekin haluun aloittaa kuvapinon!

"huh"
Tässä sulle:



Kuvaava, eikö?
No mun mielestä toi on just toisinpäin. Mammat tissit ulkona paheksuu vähäpukeisia ylävartaloita kuvissa ja vielä enemmän jos jossain näkyy paljaat tissit, silti omia rintoja kyllä vedetään tuon tuosta esille edes yrittämättä peittää kohteliaasti jotta muilla säilyisi ruokahalu. Otetaan oikein kuvia ja esitellään netissä, mutta auta armias jos joku vähäpukeinen kaunotar vilauttaa rintansa mainoskuvissa.
Laitetaan samalla rintakuvia mainoksiin, suoraan törröttämään nännit kuviin vaan kun se on kerta normaalia?
 
vrs
[QUOTE="huh";25411547]No mun mielestä toi on just toisinpäin. Mammat tissit ulkona paheksuu vähäpukeisia ylävartaloita kuvissa ja vielä enemmän jos jossain näkyy paljaat tissit, silti omia rintoja kyllä vedetään tuon tuosta esille edes yrittämättä peittää kohteliaasti jotta muilla säilyisi ruokahalu. Otetaan oikein kuvia ja esitellään netissä, mutta auta armias jos joku vähäpukeinen kaunotar vilauttaa rintansa mainoskuvissa.
Laitetaan samalla rintakuvia mainoksiin, suoraan törröttämään nännit kuviin vaan kun se on kerta normaalia?[/QUOTE]

Juu, toki. Ei minua tissit haittaa. :) Siis jos rintoja ko kuvalla mainostetaan. Sitä en ymmärrä, miten paljas tissi liittyy esim autoon tai viinaan? Se on mielestäni ikävää naisen esineellistämistä. Sinua ne tissit ja nännit kuitenkin taitaisivat häiritä myös mainitsemassasi yhteydessä?
 

Yhteistyössä