miehisyyden mitta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maikkis

Vieras
Onko sillä kalun koolla väliä teidän mielestä? Kun nyt kun elän pidemmässä parisuhteessa ja miehen kalu ei mikään iso ole muttei mun mielestä pienikään,13,5cm ja 6cm paksuus. Te varmaan ajattelette että pienimunanen mies, ainakin sellasen kuvan sain kun yhtä dokkaria kattelin.Yhellä aijällä oli lepotilassa 11,5cm ja se kärsi munan pienuudesta (muka.) Mutta meidän seksi elämä on loistavaa ja miehen mitta riittää on jopa isokin,koska välillä saattaapi sattuakin. Kun vertaan esim. exääni jolla oli 18cm niin ei se näin hyvältä tuntunut,en ainakaan muista. Nykysellä tosin paljon paksumpi "tatti" :D liekkö siitä johtuvaa. Vaikkei pituudessa pärjää niin paksuus on kyllä "tuntuvampaa" :D

mitä väliä mitä se löysänä on vaikka olisi 15cm lörppönä ei se siitä välttämättä kasva kuin 2cm kun herää. omalla ukolla on löysänä pieni mutta kun innostuu pituuta tulee 15cm lisää.

Ne miehet joita mulla on ollu,koskaan en ole mitannut kenenkään varustusta,ei vois vähempää kiinnostaa sentit.
Kyllä sen on huomannu jos on liian iso,sen tiesi siitä että viikkoon ei kyenny seksin jälkeen istumaan kun niin kipee oli alamaha.Siitä taas tiesi että oli liian pieni kun ei tienny äijän sisällä käyneenkään kun se kysy että saiks.
Lisäksi jos luetaan kaksplussan keskustelupalstaa niin kaikkien palstalaisten miehillä on isot ja riittävät,sama ilmiö näkyy esim. suomi24 chat-huoneissa.
Netistä ei löydy ainuttaka miestä jolla olis alta 20 senttinen.
MInusta se on teinipoikien hommaa ja huonoitsetuntoisten se että pitää seistä mittatikku kädessä mittaamassa mahtaako tänkokosella tyydyttää naisen.
Sillon kun pysytään normimitoissa mikä mun mielestä tarkoittaa sitä että ei ole kyse mistään oikeasti pienestä kehittymättömästä tai vastaavasti esim. hormonaalisista syistä johtuen liian isoksi kasvaneesta peniksestä niin se on loppupeleissä ihan sama minkä kokoinen kalu miehellä jalkovälissä on.
Seksi on kaikkea muuta kuin senttien mittaamista.
Jos pariskunta on tyytyväinen itse,mitä hemmetin väliä sillä silloin on minkä kokoisia vehkeitä he omistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nulkunpissijä:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Netistä ei löydy ainuttaka miestä jolla olis alta 20 senttinen.

Se johtuu vain systemaattisesta mittausvirheestä. Aisaa ei pidä mitata häntäluusta asti.
Mulla taas on sellanen kutina että siihen on lisätty niinsanottuja nettisenttejä :P

Yhteistyössä