Miehistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneton

Vieras
Silloin tällöin on juttuja miesten haluttomuudesta.
Mieheni kanssa ei olla rakasteltu yli puoleen vuoteen ja syytä en tiedä. Hän ei halua keskustella asiasta.
Olen myös tullut siihen tulokseen, että mitkään apukeinot aivät siihen auta, kuten usein sanotaan yhtä sun toista keinoa kannattavan yrittää. Jos se keinot todella auttaisivat, ei tämäntyyppisiä ongelmia olisikaan. Kyllä syy haluttomuuteen on muualla kuin esim. vaimon seksikkäissä alusvaatteissa yms.
Minä vaan en tiedä enää, miten tuollaisen ongelman kanssa jaksaa eteenpäin.

kuin meillä mutta päinvastoin, vaimoa ei kiinnosta kovinkaan paljon, vaan silloin kun sen mieli tekee eli aniharvoin. Mulla taas hormoonit sykkis useemmin. En ole turvautunut vielä vieraisiin enkä omankäden onneen kun en ole ajatellut pettää vaimoani silläkään tavalla. Kuinka eteenpäin, päivän polttava kysymys...

Arka juttu. patista miehesi lääkäriin, josain on vikaa. Potenssi-ongelmista ei helppo ole puhua. Jospa se, on se syy. Vai onko rakastunut muuhun? Ei kait!

Miehelle joka ei voi olla uskoton sooloilemalla:
Ei se ole pettämistä. parempi että tyydytät ne luonnolliset tarpeet niin, kuin että turhaannut aivan. Ja heikolla hetkellä teet jotain aivan väärin. Kyllä parinakin eläessä on oikeus yksityiselämään, ei parien tartte tietää joka ikistä ajatusta ja tekoa toisistaan. Jonkinlainen vapaus ja sen kunnioitus pitää olla. Siitä vaan nauti itsestäsi ja haaveile ihan mitä haluat, et tee väärin! :)