miehille..

M69
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2005 klo 11:03 riksu83 kirjoitti:
Miksi mies lyö??
Sitä pitäisi varmaan kysyä siltä lyövältä mieheltä. Kaikki miehet eivät lyö. Itse asiassa lyövät miehet ovat hyvin pienemmässä vähemmistössä.
 
riksu83 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2005 klo 11:53 M69 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2005 klo 11:03 riksu83 kirjoitti:
Miksi mies lyö??
Sitä pitäisi varmaan kysyä siltä lyövältä mieheltä. Kaikki miehet eivät lyö. Itse asiassa lyövät miehet ovat hyvin pienemmässä vähemmistössä.
Ex mies pahoinpiteli mut TAAS viime perjantaina. Ihmettelen kovasti mitä mies siitä hyötyy. Nyt ainakaan ei mitään kun viimein oli rohkeutta tehdä ilmoitus poliisille ja nostaa syyte.
Tiedän että miehiä jotka lyö on harvassa.. eikä me "normaalit" voida koskaan heidän syitään ymmärtää.. minä ainakaan.
 
Mies-76

Eihän sellaista saa tehdä. Ilmoitusta poliisille ja lähestymiskieltoa päälle. Kannattaa pysyä kaukana tollaisista torvista.

Ei ole naisen paikka lyövän miehen vieressä.
 
riksu83 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 08:41 Mies-76 kirjoitti:
Eihän sellaista saa tehdä. Ilmoitusta poliisille ja lähestymiskieltoa päälle. Kannattaa pysyä kaukana tollaisista torvista.

Ei ole naisen paikka lyövän miehen vieressä.
Rikosilmoitus tehty ja vaadin korvauksia. kahteen vuoteen en hänen vierellään ole ollut. Erosin koska hän yritti puukottaa minut. Ja minä tyhmä en silloin nostanut rikosilmoitusta :(
Nyt olen uusissa kihloissa oikean miehen kanssa.. Joka palautti uskoni miehiin.. Että hyviäkin miehiä vielä on.
 
mustasukkaisuudesta ym ym... itellä maailman hellin mies mutta pienen ikäni katselin kun äitini vaihtuvat miehet hakkasivat hänet sairaalaan joka viikonloppu. helppoa ei ollut kellään eikä se irti päästäminen ollut helppoa.äidilläni. jopa valitsi miehen joka hakkasi hänet henkihieveriin mielumin kuin oman tyttärensä. muutin pois kotoa ja hän tuli tajuihin lukemattomien hakkaus tapahtumien jälkeen. nyt on katunut sitä että valitsi miehen, mut myöhäistä se enää on. onneksi saatiin nostettua tätä miestä kohtaa syyte ja saikin ragaistuksen. tosiasia on silti se että haavat paranevat mutta henkisesti pahoinpitelystä kärsii aina! ihanaa että sulla on hyvä mies nyt. jotenki tuntu että mun äitiä kiinnostaa miehet jotka hakkaa mutta nyt hänkin ihanan miehen kanssa naimisissa ja näyttää hyvin menevän. kovin onnellinen hänen puolestaan olen! ja sinun myös!!!
 

Yhteistyössä