Kyllä ne arvet ovat osa sinua ja tekevät sinusta oman persoonallisen ja kauniin itsesi. Itse olen sitä mieltä että kaikki näkemäni vartalot ovat olleet jollain lailla tavattoman kauniita, vaikkakin erilaisia. Sehän se on elämän suola, ettemme kaikki ole samanlaisia, jokainen vartalo on vähän eri muotoinen, jokainen iho vähän eri tuntuinen.
Usko pois, muut eivät kiinnitä niihin arpiin niin suurta huomiota kuin sinä itse (ja jos tarkoitat tilannetta rakastelun aikana, niin eiköhän siinä ole miehellä muutakin tekemistä kuin vain keskittyä mahdollisiin arpiin). Jos olet sinut itsesi ja oman vartalosi kanssa niin se huokuu kyllä ulospäin ja sen aistii helposti, tosin samoin aistii vastaavan epävarmuuden. "Hyväksy itsesi, niin muutkin hyväksyvät sinut". Älä missään nimessä peittele ja häpeile vartaloasi turhan takia!!! Jokainen alaston naisvartalo on jollain lailla kaunis ja kiihottava, ja nimenomaan silloin kun nainen uskaltaa sen estoitta näyttää ja on siitä ylpeä itse.
Omalla vaimollani oli jo tavatessamme runsaasti vastaavia arpia, eikä kuitenkaan raskauden vaan ylipainon takia, mutta ensinäkemästä saakka hänen vartalonsa on ollut mielestäni kaunein asia, mitä ikinä olen nähnyt. Enkä sitä paitsi muista kiinnittäneeni niihin arpiin mitään erityistä huomiota ainakaan ensimmäisellä kerralla, eivätkä ne koskaan ole haitanneet tai häirinneet.