Miehetkö vaan pettää ja aina kun tilaisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mikä tää putkiaivoteema ny tänään on? Onko se sama tyyppi kun hokee sitä koko ajan? Mitä sulle on sattunut kun kuulostat noin katkeralta? Naisesi oli mustis aikoinaan, mutta sitten itse lähti toisen matkaan?

[QUOTE="vieras";27476967]Muistelen lukeneeni jostain iltapäivälehdestä aikoinaan, että nainen pettäis jopa useammin kuin mies.[/QUOTE]

iltapäivälehtien omia "tutkimuksia" ei lasketa.

[QUOTE="vieras";27477114]Siis mikä tää putkiaivoteema ny tänään on? Onko se sama tyyppi kun hokee sitä koko ajan? Mitä sulle on sattunut kun kuulostat noin katkeralta? Naisesi oli mustis aikoinaan, mutta sitten itse lähti toisen matkaan?[/QUOTE]

Kyseenalaistat vallitsevan mielipiteen = katkera paska jonka muija on pettänyt?

Tosi looginen päätelmä Sherlock.

No mikäs teema se satoja vuosia vanha klisee "miehet ne pettää aina" on?

[QUOTE="vieras";27477114]Siis mikä tää putkiaivoteema ny tänään on? Onko se sama tyyppi kun hokee sitä koko ajan? Mitä sulle on sattunut kun kuulostat noin katkeralta? Naisesi oli mustis aikoinaan, mutta sitten itse lähti toisen matkaan?[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";27476721]?

Paneeko miehet toisiaan jos kerran naiset ei niin petä? Vai onko niin, että miehet saa vain sinkkunaisia, kunniallinen aviovaimo ei petä?[/QUOTE]

Ketä naista kiinnostaa reppanat ja peräkammarinpojat, valitettavasti kaikki viehättävät miehet on varattua... Toisin kuin naisista ne hiirulaiset on kiltisti naimisissa ja ne miehiä vetävät on vapaalla jalalla.

Mutta kyllä mä uskon, että naiset pettävät kuten miehetkin, mutta vain eivät pidä niin kovaa meteliä touhuistaan.

Iltasanomista tai vastaavasta luin kerran jutun, jossa eräs mies. Olikohan joku varatuille tarkoitettu pettämissivusto tai vastaavan perustaja, että nykyään uskollisuus on oma valinta. Hänen mukaan nykyään ei ole mitenkään paha juttu, jos hakee hakee suhteen ulkopuolisia suhteita. ...siis yök.

Jos tuonkaltaisia ihmisiä on moniakin, niin en ihmettele jos pettäminen on noin yleistä. Eikö siis kaikki tiedä, että suhteessa jos pettää, puoliso todennäköisesti heittää sinut pihalle oli teillä lapsia tai ei. Siinä ei mitkään selittelyt auta.

Siinä sitten itketty...varsinkin miesten suunnalta, kun se vaimo ei haluakaan takas. Tutkimuksen mukaan miehille ero on pahempi kuin naisille.

Siis olen yllättynyt miten joku voi väittää vielä, että pettäminen saattaa vain piristää suhdetta. Vähän sama asia, kun sanoisi että varastaminen on hyvä keino kasvattaa kukkaroa. Jos jää kiinni, joutuu palauttamaan rahat korkoineen ja joutua pahimmassa tapauksessa vankilaan, jos ryöstää esimerkiksi koko pankin.

Jostain täältä luin myös, että joku mies oli sanonut, ettei huorissa käyminen ole pettämistä. ....ok.

Olen hyvin järkyttynyt kuinka tyhmiä miehiä maailmalla on. Toivottavasti kukaan niistä ei ole naimisissa tai ole ainkaan isä. Varmasti löytyy myös naisista samanlaisia.

Mustasukkaisuus on hyvin yleinen syy väkivallalle. Siinä saattaa aggressiivisin kaveri tappaa muutaman vaimon salarakkaan.

Siinä sitten selitellään lapsille, kun uudella vauvalla onkin eri isä, joka asuu jossain toisella puolella maailmaa eikä ole tulossa koskaan käymään tai vastaavasti kotiin tulee käymään isän uusin lapsi ruotsin puolelta.

Yleistäen voin sanoa, että mies pettää kun on sopiva tilaisuus, nainen pettää kun mies ei näytä rakastavan.

Miksiköhän avioerot on niin yleisiä? Koska ihmisille ei riitä se yksi kumppani/ei huomioida sit puolisoa.

Mutta 50/50 pettääkö vai ei. Yleistäen.

Viimeksi muokattu:
Eli meinaat, että tämänkin palstan äiti-vaimo-ihmiset ovat aika hiirulaisia ja mitään sanomattoman näköisiä? Ootko itse suhteessa vai vapaa hotti puuma?

Ketä naista kiinnostaa reppanat ja peräkammarinpojat, valitettavasti kaikki viehättävät miehet on varattua... Toisin kuin naisista ne hiirulaiset on kiltisti naimisissa ja ne miehiä vetävät on vapaalla jalalla.

Mutta kyllä mä uskon, että naiset pettävät kuten miehetkin, mutta vain eivät pidä niin kovaa meteliä touhuistaan.

Muokkaus: Parhaat naiset ovat jo naimisissa. Vapaalla jalalla miehiä vetävät naiset eivät ole vaimomateriaalia, hauskanpitoon sen sijaan sopivat. Myös ukkomiehille.

[QUOTE="Vieras";27477242]Eli meinaat, että tämänkin palstan äiti-vaimo-ihmiset ovat aika hiirulaisia ja mitään sanomattoman näköisiä? Ootko itse suhteessa vai vapaa hotti puuma?[/QUOTE]

Mä oon se rouva, joka viihtyy kotona leipoen ja viiheteelle mennessä ei vaivaudu edes ehostamaan itseään.

Alkuperäinen kirjoittaja mies pimeästä;27477259:

Muokkaus: Parhaat naiset ovat jo naimisissa. Vapaalla jalalla miehiä vetävät naiset eivät ole vaimomateriaalia, hauskanpitoon sen sijaan sopivat. Myös ukkomiehille.

Juuri tätä hain takaa. Kun taas naiselle ne sopivat hauskanpitoon löytyvät urokset valitettavasti on niitä varattuja.

Kuulostaa piina pahasti siltä, että puhut nyt omasta pienestä kokemuksesta kovasti yleistäen. Jos sulla on komea mies ja samalla itse olet röllimamma, niin tarkoittaa se että näin muillakin? VArsinkaan kun vaan leivot kotona niin tuskin tiedät sen enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja mies pimeästä;27477152:
Kyseenalaistat vallitsevan mielipiteen = katkera paska jonka muija on pettänyt?

Tosi looginen päätelmä Sherlock.

Katkera ihminen ei ole sama kuin katkera paska, en niin ole sanonut enkä lähtis ventovieraasta niin sanomaankaan. Näitä viestejä joissa mainitaan putkiaivoteema on nyt tänään ollut ainaki kahdessa ketjussa ja niiden sävy on sellainen, että kirjoittaja olisi jotenkin katkera naisille. Sitähän mä kysyin, että onko asia niin.. koska usein vaan vastaavalla tavalla kirjoittava ihminen on aiemmin pettynyt rakkauteen itse.

[QUOTE="Vieras";27477165]No mikäs teema se satoja vuosia vanha klisee "miehet ne pettää aina" on?[/QUOTE]

No sitä mä en tiedä, kun en ole niin kirjoittanut tai ole sitä mieltä :)

[QUOTE="vieras";27477309]Katkera ihminen ei ole sama kuin katkera paska, en niin ole sanonut enkä lähtis ventovieraasta niin sanomaankaan. Näitä viestejä joissa mainitaan putkiaivoteema on nyt tänään ollut ainaki kahdessa ketjussa ja niiden sävy on sellainen, että kirjoittaja olisi jotenkin katkera naisille. Sitähän mä kysyin, että onko asia niin.. koska usein vaan vastaavalla tavalla kirjoittava ihminen on aiemmin pettynyt rakkauteen itse.[/QUOTE]

Tai ajattelee eri tavalla kuin sinä?

Kävipä tuossa just ennen joulua selville että vaimo on joka laivareissullaan pettänyt mua.. Että uskokaa ukot vaan et ne vaimot käy siel vaan siemailemassa viiniä ja menee nukkumaan... ei tasan muuten oo näin!!! on vaan nii vitun kiva fiilis et ite järkkäs työvuoroi nii et akka pääs laival ja itte kiltisti muksuin kans kotona..

Kävipä tuossa just ennen joulua selville että vaimo on joka laivareissullaan pettänyt mua.. Että uskokaa ukot vaan et ne vaimot käy siel vaan siemailemassa viiniä ja menee nukkumaan... ei tasan muuten oo näin!!! on vaan nii vitun kiva fiilis et ite järkkäs työvuoroi nii et akka pääs laival ja itte kiltisti muksuin kans kotona..

Tervetuloa kerhoon, kyllä ne naisetkin osaa pettää.. Eikös ole mukava huomata jälkikäteen miten vaimo kiittää kun itse järjestää ja antaa mahdollisuuden pitää omaa aikaansa..

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27476757:
Erilaisten kyselyiden mukaan naiset pettävät täsmälleen yhtä usein kuin miehet; noin 50% kaikista parisuhteessa elävistä pettää jossain vaiheessa. Sukupuolten välillä ei ole eroa tässä suhteessa.

Täällä kirjoitellaan etä miehet aina pettää, niin kenen kanssa?? En usko että miehet pettää vaimojaan keskenään, eli pakkohan jokaisella vaimoa pettävällä miehellä olla se partneri jonka kanssa touhuta ja tuskin he kaikki on sinkkuja ;)

[QUOTE="mie";28002039]Tervetuloa kerhoon, kyllä ne naisetkin osaa pettää.. Eikös ole mukava huomata jälkikäteen miten vaimo kiittää kun itse järjestää ja antaa mahdollisuuden pitää omaa aikaansa..[/QUOTE]

"Antaa mahdollisuuden pitää omaa aikaa"? :laugh:

Teitä tuntuu olevan paljon tällaisia pariskuntia, että mies jyrää ja naiselle joskus suodaan se säälittävä pieni mahdollisuus ottaa sitä omaa aikaa. Sääliksi käy kyllä, että joku tuollaiseen alistuu. Tervetuloa 2010-luvulle, jossa sekä vaimolla että miehellä pitäis olla ihan yhtälaisesti sitä omaa aikaa.

Puhun vaan omasta puolestani. Mun mies petti mua muutaman vuoden sisällä kolmen eri naisen kans. Niistä kaks oli vapaita ja yks varattu.
Ite haluan satsata 100 % siihen suhteeseen mihin oon sitoutunut.

[QUOTE="vieras";28002178]"Antaa mahdollisuuden pitää omaa aikaa"? :laugh:

Teitä tuntuu olevan paljon tällaisia pariskuntia, että mies jyrää ja naiselle joskus suodaan se säälittävä pieni mahdollisuus ottaa sitä omaa aikaa. Sääliksi käy kyllä, että joku tuollaiseen alistuu. Tervetuloa 2010-luvulle, jossa sekä vaimolla että miehellä pitäis olla ihan yhtälaisesti sitä omaa aikaa.[/QUOTE]

=Antaa yhtälailla mahdollisuuden omaan aikaan ihan niinkuin itselläkin on.
=Ihan yhtä paljon molemmilla. Toinen vain on käyttänyt oman aikansa vieraissa..

Täällä kirjoitellaan etä miehet aina pettää, niin kenen kanssa?? En usko että miehet pettää vaimojaan keskenään, eli pakkohan jokaisella vaimoa pettävällä miehellä olla se partneri jonka kanssa touhuta ja tuskin he kaikki on sinkkuja ;)

Mul on semmonen käsitys, että useimmiten homma menee juuri niin päin et varattu mies pettää sinkkunaisen kanssa. Joku taiskin tuolla kirjottaa, että viehättävät miehet on varattuja ja viehättävät naiset sinkkuja. Se sopisi tähän mun näkemykseen.

[QUOTE="lähettäjä";28002510]Mul on semmonen käsitys, että useimmiten homma menee juuri niin päin et varattu mies pettää sinkkunaisen kanssa. [/QUOTE]

Käsityksesi ei pidä yhtä todellisuuden kanssa. Parisuhteessa elävistä puolet pettää jossain vaiheessa; sukupuolten välillä ei ole eroa.

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä