miehet

taas alkoi aamu samanmoisesti riidellen heti kun mies avas silmänsä, sama jurputus joka päivä. avioeroa en haluaisi mutta täytyyhän tälle jotain tehdä kun lapsoset ihmettelee kun isi käy aina äitiin käsiksi jälkiä ei jää mutta paha kolous mieleen, lähti sit taas kälppimään ja lapset kyselee mis isi. parempi sekin on kun tavaroiden rikkominen. en jaksa enää. luopuminen pelottaa mut....
 
oon yrittänyt ehdottaa et mies muuttais vähäksi aikaa mut sanoo et asunto on hänen (heidän suvun perikunnan) mul ei oo kuulemma oikeutta oon kotiäitinä ja mies vuoro töis ei oo itel mahdollista mennä vanhemmille kun niillä ei oo tilaa (eronnu) viime aikoina ollu agressiivinen päivittäin rakastan miestäni mutta en halua saada nyrkistä aina kun sanon jotain "väärin" rikkonu lasten keinutuolin ja soitto rasian just täl viikol
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:10 elsa kirjoitti:
oon yrittänyt ehdottaa et mies muuttais vähäksi aikaa mut sanoo et asunto on hänen (heidän suvun perikunnan) mul ei oo kuulemma oikeutta oon kotiäitinä ja mies vuoro töis ei oo itel mahdollista mennä vanhemmille kun niillä ei oo tilaa (eronnu) viime aikoina ollu agressiivinen päivittäin rakastan miestäni mutta en halua saada nyrkistä aina kun sanon jotain "väärin" rikkonu lasten keinutuolin ja soitto rasian just täl viikol
oikeesti lähe käveleen vielä ku olette hengissä! ajattele lapsia!!! ei niille ole hyvä seurata tuota! oikeesti pelasta lapsesi! et todellakaan halua että tulevat käymään saman läpi mitä minä jouduin aikoinani!!!! Toi vaan tulee pahenemaan!usko pois!
 

Yhteistyössä