Miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Masentunut

Vieras
Kumpi on parempi: krooninen pettäjä vai krooninen alkoholisti? Miksei tässä maassa ole muunlaisia miehiä?
Kaikki miehet jotka tunnen, ovat joko liian viinaan meneviä tai pettävät puolisoitaan, siitä huolimatta miten hyvän näköinen vaimo on ja kiltti ja seksikäs ym.
Jopa juuri naimisiinmennyt tuttavani nai miehen, josta kuulin jo huhuja että on petturi. Hohhoijaa! Ja mies kehtaa mennä vihille ja näytellä pulmusta.
Jos vaimo on hyvännäköinen ja fiksu, miehelle tulee alemmuuskompleksi eikä kestä sitä ja löytää syyn juomiseen. Toiset miehet eivät sitten taas pysty olemaan uskollisia, vaikka vaimo ei olisikaan "pihtari". Ovat ehkä jääneet jotakin vaille lapsena.
Parempi olisi varmaan ettei kukaan menisi enää naimisiin / avoliittoon / parisuhteeseen!

Ehkä ennenvanhaan oli toisin, niillä jotka ovat olleet onnellisesti 50v naimisissa, vai onko syy vaan se että naiset ovat vaan sietäneet enemmän kun on ollut pakko, kun ei ole ollut omia tuloja ja on pidetty enemmän kulisseja yllä?
Tämä maailma alkaa olla sieltä jostakin syvältä!

Kumpi on parempi: krooninen pettäjä vai krooninen alkoholisti? Miksei tässä maassa ole muunlaisia miehiä?
Kaikki miehet jotka tunnen, ovat joko liian viinaan meneviä tai pettävät puolisoitaan, siitä huolimatta miten hyvän näköinen vaimo on ja kiltti ja seksikäs ym.

Olisiko aika vähän katsoa missä piireissä liikkuu? Ei sentään ole ihan joka paikassa noin tavallista...

Viimeksi muokattu:
Täyttää paskaa, olen 29-mies enkä ole yhtäkään tyttöystävääni pettänyt. Treenaan 5 kertaa viikossa enkä käytä alkoholia juuri ollenkaan, kaveripiirissäni melkein kaikki miehet ovat samaa kastia.

Täyttää paskaa, olen 29-mies enkä ole yhtäkään tyttöystävääni pettänyt. Treenaan 5 kertaa viikossa enkä käytä alkoholia juuri ollenkaan, kaveripiirissäni melkein kaikki miehet ovat samaa kastia.

Näinpä, riippuu siis minkälaisissa piireissä liikkuu. Itsekin suurin osa tuntemistani ihmisistä ei petä (naisista eikä miehistä), jokunen mätä omena on tosin joukkoon mahtunut.

Viimeksi muokattu:
Näinpä, riippuu siis minkälaisissa piireissä liikkuu. Itsekin suurin osa tuntemistani ihmisistä ei petä (naisista eikä miehistä), jokunen mätä omena on tosin joukkoon mahtunut.

Minäkin tiedän tasan yhden ihmisen kaveripiiristäni joka on todeistettvasti pettänyt. Hänkin sitten otti eron vaimostaan ja on ollut jo tämän uuden kanssa yli 10 vuotta naimisissa ja lapsiakin on...

Viimeksi muokattu:

Olet ihailtava mies sitten jos noin on, kunpa olisinkin tavannut kaltaisesi nuorena.
Mutta olsisipa kristallipallo, haluaisin nähdä pitääkö sama väite paikkansa vielä 10-20v päästäkin.
Useimmilla kun ei pidä. Valitettavasti. Enkä mitenkään yllytä siihen vaan päin vastoin, toivon sydämestäni että pidät pintasi ja olet yhtä luotettava vanhanakin. Onnea sinulle ja kavereillesi.

Viimeksi muokattu:
Olet ihailtava mies sitten jos noin on, kunpa olisinkin tavannut kaltaisesi nuorena.
Mutta olsisipa kristallipallo, haluaisin nähdä pitääkö sama väite paikkansa vielä 10-20v päästäkin.
Useimmilla kun ei pidä. Valitettavasti. Enkä mitenkään yllytä siihen vaan päin vastoin, toivon sydämestäni että pidät pintasi ja olet yhtä luotettava vanhanakin. Onnea sinulle ja kavereillesi.

Sattumalta täällä juuri tuo 10 vuotta enemmän ikää (eli 39v) ja kokemusta parisuhteista. Eikä pettäminen ole tullut mieleen täälläkään. Kotona teen niin ruokaa kuin hoidan lapsiakin ihan päivittäin ja muutenkin panosta niin lapsiin ja parisuhteeseen. Liikuntakin maistuu mutta alkoholi vain aika harvoin ja silloinkin vain parin lasin verran.
Ja kaveripiiri ja sukulaiset aika lailla samaa maata vaikkei kukaan tietysti täydellinen ole. Mutta kyllä minun kokemuksieni mukaan tällainen on nykyään jo aika tavallista. Itse olin jo ajatellut että perinteiset renttumiehet olisivat jo aika lailla katoavaa kansanperinnettä. Mutta ei kai se sitten niin olekaan.

Viimeksi muokattu:
Sattumalta täällä juuri tuo 10 vuotta enemmän ikää (eli 39v) ja kokemusta parisuhteista. Eikä pettäminen ole tullut mieleen täälläkään. Kotona teen niin ruokaa kuin hoidan lapsiakin ihan päivittäin ja muutenkin panosta niin lapsiin ja parisuhteeseen. Liikuntakin maistuu mutta alkoholi vain aika harvoin ja silloinkin vain parin lasin verran.
Ja kaveripiiri ja sukulaiset aika lailla samaa maata vaikkei kukaan tietysti täydellinen ole. Mutta kyllä minun kokemuksieni mukaan tällainen on nykyään jo aika tavallista. Itse olin jo ajatellut että perinteiset renttumiehet olisivat jo aika lailla katoavaa kansanperinnettä. Mutta ei kai se sitten niin olekaan.

Mistä tälläisiä miehiä löytää?

Toivottavasti puolisosi ymmärtää mikä aarre hänellä on rinnallaan.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE Jopa juuri naimisiinmennyt tuttavani nai miehen, josta kuulin jo huhuja että on petturi.[/QUOTE]

Pahaa puhutaan monesti syyttömistäkin... Huhuihin ei kannata uskoa. Onko asialla kenties rannalle jääneet morsianehdokkaat :D

Missä päin vaikutatte? Olisko tuolla esim. Pohjanmaalla vähän erilainen meininki? Mun sukulaismiehet ei ainakaan tunnu olevan pettämiseen taipuvaisia. Ehkä se on sitten se uskonnollinen perinnekin. Kyllä sillä vaan on vaikutusta myöhempiinkin sukupolviin.

[QUOTE Jopa juuri naimisiinmennyt tuttavani nai miehen, josta kuulin jo huhuja että on petturi.

Pahaa puhutaan monesti syyttömistäkin... Huhuihin ei kannata uskoa. Onko asialla kenties rannalle jääneet morsianehdokkaat :D[/QUOTE]

Asialla ei ole epäonnistuneet ehdokkaat vaan sulhasen hyvä ystävä, mikä tekeekin asiasta ikävän...

Viimeksi muokattu:
Olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Tosin kaikki vanhemmat miehet eivät käy vieraissa mutta sitten onkin potenssiongelmia tai muuta terveyskremppaa. Juopothan ei tietty pysty.

Yhteistyössä