Miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on?

Vieras
Eli jos sinulla on esim. kaksikin vuotta toinen nainen niin onko tosi että se on vain pelkkää seksiä vai tuleeko tuossa ajassa jo muitakin tunteita mukaan?

ihan vaan kyselen kun paljon on aiheesta puhuttu kavereidenkin kesken ja yleisesti on vallalla käsitys ettei miehet siltä kakkoselta muuta halua kuin p.....a.

Jos miehet haluasivat kakkoselta muutakin kuin pillua niin miksi se silti jää nimenomaan siihen pilluun? Eiköhän mies ottaisi sitten koko paketin jos niin haluaisi.

Tätä minäkin olen miettinyt ja olen samaa mieltä kanssasi. Tuntuu vain niin hassulle kun ystäväpiirissänikin on useampi useamman vuoden kestänyt kakkossuhde että miten jaksaa noinkin kauan pelkän pillun takia.....

no kyllä on sanomattakin selvää, että pelkkä seksi ei pidä yhdessä noin pitkään. mutta useasti toinen nainen onkin se henkireikä, että jaksaa omaa paskaa elämäänsä oman vaimon kanssa. ja vielä siihen lisäksi paras mahdollinen seksi. mikä on miehen ollessa, antoisia keskusteluja, ymmärrystä, hellyyttä, kauniita sanoja, ja se seksi... lopullinen vastaus kysymykseesi lienee kyllä, kyllä tunteetkin tulevat väkisinkin mukaan.

Me tehdään myös töitä kimpassa. Sitä kautta tulee myös arvostus toisen osaamisesta. Toinen on ilman muuta rakkaampi, mutta kun tuon toisen kanssa tuli perhe väsättyä. Ero tässä on edessä, mutta milloin sitä en osaa varmaksi sanoa.

En ole mies, mutta kommentoin silti.

Omien havaintojeni mukaan miehet eivat tarvitse pelkkaa p**lua, vaan ovat loputtoman riippuvaisia naisen antamasta rakkaudesta, ihailusta ja hellyydesta, vaikkeivat sinansa itse tuntisi mitaan kummempaa kakkosnaistaan kohtaan.

Siksi nama suhteet kestavat kestamistaan ja loppuvat yleensa vasta siihen kun kary kay tai kakkosnainen kay 1. liian vaativaksi tai 2. kyllastyy.

Liilli olet oikeassa. Miehet haluavat naiseltaan arvostusta ja ihailua jotta heillä seisoisi kunnolla ja seksi maistuisi ja naiset puolestaan haluavat olla rakastuneita, ihastuneita mieheen jotta kostuisivat kunnolla ja seksi maistuisi. Eli ei se sen kummempaa ole, oli kyse salarakkaista tai ihan julkirakkaista. Vakavaksi suhde tuleekin kun aletaan viihtä toisten seurassa muutenkin. Se sekoiluhan kestää tutkitusti 1000 päivää...

Ei miehellä sitä 2. naista kohtaan ole sen kummempia tunteita kuin sitä 1. naista kohtaankaan, tässä mielessä vaimot aivan suotta pelkäävät oman asemansa puolesta. Te naiset ilmeisesti ajattelette tunteiden kautta ja kuvittelette, että pitäisi tuntea sillä ja tälla tavalla ennenkuin voi jotakin tätä ja tuota.. mutta kun mies on paljon naista yksioikoisempi olento, tunteet ovat hyvin hailakoita ja läpinäkyviä.. ja voimakkaina ainakin hyvin lyhytkestoisia.

Tunteilla ei tätä maailmaa läpi taaperreta, niin se on siskot.

Heräsipä näiden miesten kommenteista pieni jatkokysymys: Kun se kakkonen on sitten niin hellä ja ihana, hyvä keskustelija ja ymmärtäväinen, ja antaa vielä maailman parasta seksiä, niin mitä ihmettä te sillä vaimollanne sitten enää teette? Miksette eroa ja tee kakkosesta ykköstä?

Minulla ainakin yksi tärkein syy on lapset. Haluan että he asuvat joka päivä kanssani ja olen varma, että jos eroaisin vaimostani, hän tekisi kaikkensa ollakseen (vieläkin) häijympi kuin mitä jo nyt on. Käyttäisi lapsia aseena, ilman muuta.

Tottahan toki naisetkin haluavat noita asioita.

Mutta naissa salasuhteissa naiset haluavat luultavasti enemmankin kokea jannitysta, rakkautta ja intohimoa. Varmasti nainen kuvittelee jossain vaiheessa, etta mies mahdollisesti haluaa samoja asioita tai tuntee samoin kuin itse, mutta totuushan valkenee ennen pitkaa jos on valjetakseen.

Seka naisissa etta miehissa on tyyppeja, jotka ovat aivan erityisen persoja toisten antamalle huomiolle ja ihailulle. Naille sitten riittaakin, etta saa paistatella toisen tunteissa ja toisen tunteet riittavat suhteen alkusysaykseksi. Naisilla tama lienee kuitenkin harvinaisempaa kuin miehilla.

Kyllä noin pitkässä suhteessa tulee tunteet mukaan. Pääsääntöisesti ensin tulee seksi, jos se on hyvää, tulee käytyä toisenkin kerran jne.
Muutaman käyti kerran jälkeen, jos ollaan ""samalla aaltopituudella"" eli keskustelu käyttää, niin vähän kerrallaan tunteet tulee myös mukaan, ei voi mitään vaikka kuinka ajattelisi että tämä on vain ""hoito"". Kyllä kaikki kaipaa toisen hyväksyntää, hellyyttä, hyväilyjä jne. myös miehet. Varmaan sitä 2:sta tulee herkemmin kehuttua kauniiksi seksikkääksi jne kuin omaa vaimoa kotona.

Miehen on saatava seksiä ennenkuin voi tuntea, naisella tämä tiettävästi on toisin päin ja tästä pääseekin syntymään eturistiriitoja. Erinomainen ratkaisu onkin 2. nainen, joka antaa seksiä ja sen jälkeen mies voi mennä kotiin tunteilemaan vaimolleen kukkakimppu kourassa ja vaimo on maailman onnellisin, kun sattui saamaan itselleen tuon oi niin tunteikkaan miehen. Saapa mies siinä illemmalla vielä sitten seksiäkin vaimorakkaalta.

Pointti ei siis ole se, että 2. on jollakin tavalla parempi kuin 1. tai toisinpäin.

Pätkäs perkele ton mun viestin,... Jos 2.sta tekis 1.en Niin pian hänkin olisi katkera minulle jostain ... Oman vaimon katkeraa ilkeilyä sietää vain lasten ja materialististen pointtien vuoksi. Siksi monesti 2. Vaimoksi löytyy nuorempi nainen... Ja taas sanotaan kuinka mies vaihtaa nuorempaan rupsahtamisen tai seksin(tottakai!!) takia. Mutta minulle tärkein syy on vaimon katkeruus , ja minun syyllistäminen... Sitten tulee SEKSI.

Taidatpa Jermu olla oikeassa eli sitten vasta synkkaa todenteolla kun ihailua, arvostusta tulee puolin ja toisin. Mutta lähtökohtiasesti luulen että mies tosiaan kaipaa tuota huomioimista ihailevista silmistä ja nainen taas haluaa tuntea että on ihastunut. Kummallistamielestäni on se, miten monet naiset kuvittelevat että toinen nainen vain kiimaisena virkistäisi sitä ukkomiestä monta vuotta...eiköhän se ole niin että toinen nainenkin saa jotakin muutakin vastinetta kuin pelkästää olla se pillu. Eiköhän se mies heille jotakin antanekin.

Totta. On se väärä luulo, että se kakkonen on vain joku elin jalkojen välissä. Tai ehkä se jollekin sitä onkin. Omasta tilanteestani kärsin syyllisyyttä aikani, mutta en enää.

Niinpä eli yhtä hyvin voisi mustavalkoisesti väittää, ettei se virallinen vaimo ole miehelle kuin kotitalouskone. Ei koskaan eikä missään olosuhteissa muuta kuin se ja sillä siisti.

Miksi siitä omasta vaimosta tulee niin kamala ja häijy? Pelottaa että tuleeko minustakin katkera ja vihainen sille rakkaimmalleni joskus kun nyt en voisi kuvitellakaan niin käyvän... Ehkä ete vietä tarpeeksi aikaa vaimojenne kanssa..? Ehkä ulkomaanmatka kahdestaan kerran vuodessa piristäisi tai vaikka risteily.
Pakko vaan toivoa että itsellä pysyy järki päässä enkä ala nalkuttavaksi akaksi koska silloin varmsti ukko hermostuu....

Tosipaikan suhteen ei kaikkia salasuhteita voi rinnastaa samoin.
On avioliittoja jotka on pakko pitää yllä vaikka 30v. tai niin kauan kuin toisessa henki pihisee mutta
se todellinen rakkaus ja yhteiselo löytyy jonkun muun kanssa vietetyistä hetkistä-

moni ei sano suoraan että on epävakaan mielenterveysvaimon saanut riesakseen.
Erota ei voi kun kukaan ei tiedä mies paran tuntoja. Pakko on vain kadota sopivin väliajoin muualle asumaan viikkokaupalla.

Mies kulkee ja on tosiaan siellä missä sillä on helpoin olla.

Jos sattuu naimaan suvusta jossa ei erota
eikä toisen hulluutta edes omille vanhemmille voi kertoa (ovat jo niin iäkkäitä) eipä siinä
vaihtoehtoja jää.

Salarakas voi todella olla se joka pelastaa
kestämään
oman ihanan kotihelvetin ja sen raivottaren
johonka joskus on sokeasti rakastunut.
Mutta rakkautta ei riitä kuin yhdelle ja sen kohde vaihtuu
milloin vaimo ja milloin taas se sydämmen rakkaus 2 nainen ja siitä saatu elämänvoima.

Yhteistyössä