vierailija
Naisena sanoisin, että ei tarkoittaa aina ei:tä, etenkin, jos on kyse toisilleen vieraista ihmisistä. Naisen mieli voi toki muuttua, mutta en kehottaisi vieraita miehiä uskomaan siihen, että jos nainen sanoo ei tartuttuasi häntä rinnoista, niin hän oikeasti olisikin halunnut sitä. Se on aika helvetin satuttavaa, jos mies alkaa käyttää naista tuolla lailla oman seksuaalisen tyydytyksensä saamiseksi ja jättää pitkäksi aikaa arkuuden olla oma itsensä miesten läheisyydessä, kun koko ajan mielessä hiipii pelko, että mistä tulee seuraava kourija.
Tuo naisen mielen muuttuminen voi tulla esiin parisuhteessa helpommin kuin vieraiden kesken. Ainakin itse saatan sanoa miehelle ei, jos hän tekee seksuaalisen aloitteen, mutta voin sitten innostua mukaan hetkeä myöhemmin, mutta en ikinä tahtoisi, että joku alkaa kouria rintojani ja selittää, että vaikka sanot ei, niin uskon, että kuitenkin haluat sitä. En tosin ole enää nuori nainen, mutta olen ollut, enkä silloinkaan halunnut kenenkään tarttuvan rintoihini ilman lupaani.
Tuo naisen mielen muuttuminen voi tulla esiin parisuhteessa helpommin kuin vieraiden kesken. Ainakin itse saatan sanoa miehelle ei, jos hän tekee seksuaalisen aloitteen, mutta voin sitten innostua mukaan hetkeä myöhemmin, mutta en ikinä tahtoisi, että joku alkaa kouria rintojani ja selittää, että vaikka sanot ei, niin uskon, että kuitenkin haluat sitä. En tosin ole enää nuori nainen, mutta olen ollut, enkä silloinkaan halunnut kenenkään tarttuvan rintoihini ilman lupaani.