V
vieras
Vieras
pitääkö sitä seksiä nyt joka paikkaan tunkea! Jokanen varmaan voi kotona tehä mitä tekee mut pakkoko tälläsiii ap:n tyylisiä juttuja on tänne kirjotella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pitääkö sitä seksiä nyt joka paikkaan tunkea! Jokanen varmaan voi kotona tehä mitä tekee mut pakkoko tälläsiii ap:n tyylisiä juttuja on tänne kirjotella.
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Vittu, mullakin on testosteronia. Ja pikku hutsutkin kiinnostaa. Mut ei juuri nyt tällä hetkellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pitääkö sitä seksiä nyt joka paikkaan tunkea! Jokanen varmaan voi kotona tehä mitä tekee mut pakkoko tälläsiii ap:n tyylisiä juttuja on tänne kirjotella.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eikö krapulassa yleensä paneta?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tällä palstalla tuntuu olevan vaan impotentteja ja siveellisiä 100% uskollisia mammanpoikia, mene ap jonnekin kyselemään missä on testosteronilta käryäviä karjuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Vittu, mullakin on testosteronia. Ja pikku hutsutkin kiinnostaa. Mut ei juuri nyt tällä hetkellä![]()
No mä aattlin.. jos itse oisin mies niin ottasin kyllä pikku hutsun käsittelyyn jos itseään tarjoaisi. Survoisin edestä ja takaa.
Eikö krapulassa yleensä paneta?
Alkuperäinen kirjoittaja eipä yllätä:Lunaticiä panettaa taas...
Alkuperäinen kirjoittaja eipä yllätä:Lunaticiä panettaa taas...
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Peesi,ajatteles nyt nää vaan tsättää tälläsellä akkapalstalla,taitaa olla poijaat vähän puutteessa :/
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Panettaa tässä kuule monia muitakin,tuutko messiin![]()
Itkisitkö onnesta,jos pani......Leeviä lainaten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Peesi,ajatteles nyt nää vaan tsättää tälläsellä akkapalstalla,taitaa olla poijaat vähän puutteessa :/
Joku on vialla. Ollaan niinniin nuhteellisia ja mitkään naiset ei muka kiinnosta.. silti roikutaan naisten keskellä. Olisko äitiä ikävä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Peesi,ajatteles nyt nää vaan tsättää tälläsellä akkapalstalla,taitaa olla poijaat vähän puutteessa :/
Joku on vialla. Ollaan niinniin nuhteellisia ja mitkään naiset ei muka kiinnosta vaikka eteen levitettäis piirakka.. silti roikutaan naisten keskellä. Olisko äitiä ikävä?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ne on vieroitettu liian aikaisin tissiltä,lisää tahtoisi mut kun ei saa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Chick:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Panettaa tässä kuule monia muitakin,tuutko messiin![]()
Itkisitkö onnesta,jos pani......Leeviä lainaten![]()
Ketä nyt ei panettais?:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ne on vieroitettu liian aikaisin tissiltä,lisää tahtoisi mut kun ei saa![]()
Tai ovat saaneet liikaa tissiä pienenä, 4-vuotiaiksi asti.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Niin,ajatteles munkin vielä pitää asuu miehen kanssa,jonka näkeminen saa multa haluat veke alta aikayksikön :x
Alkuperäinen kirjoittaja Chick:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Niin,ajatteles munkin vielä pitää asuu miehen kanssa,jonka näkeminen saa multa haluat veke alta aikayksikön :x
Sekin vielä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Chick:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Niin,ajatteles munkin vielä pitää asuu miehen kanssa,jonka näkeminen saa multa haluat veke alta aikayksikön :x
Sekin vielä..![]()
Mä varmaan nusasen tota pihakoivua tuolla meidän takapihalla :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Chick:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Niin,ajatteles munkin vielä pitää asuu miehen kanssa,jonka näkeminen saa multa haluat veke alta aikayksikön :x
Sekin vielä..![]()
Mullakin on ongelma miehen suhteen vaikka mulla ei edes ole miestä. :snotty: :kieh: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Peesi,ajatteles nyt nää vaan tsättää tälläsellä akkapalstalla,taitaa olla poijaat vähän puutteessa :/
Joku on vialla. Ollaan niinniin nuhteellisia ja mitkään naiset ei muka kiinnosta.. silti roikutaan naisten keskellä. Olisko äitiä ikävä.
Ne on vieroitettu liian aikaisin tissiltä,lisää tahtoisi mut kun ei saa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Chick:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Niin,ajatteles munkin vielä pitää asuu miehen kanssa,jonka näkeminen saa multa haluat veke alta aikayksikön :x
Sekin vielä..![]()
Mullakin on ongelma miehen suhteen vaikka mulla ei edes ole miestä. :snotty: :kieh: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ne on vieroitettu liian aikaisin tissiltä,lisää tahtoisi mut kun ei saa![]()
Tai ovat saaneet liikaa tissiä pienenä, 4-vuotiaiksi asti.
Sekin voi olla totta,oliskos kuitenkin kiinnostuneita miehistä niinku sillei,muttei ne vaan uskalla sitä tunnustaa.