Käytetty paidannappi
Voisitteko harrastaa seksiä raiskatun tai muuten hyväksikäytetyn naisen kanssa?
Kukaan järkevä ihminen ei kyllä pidä raiskattua naista saastaisenaAlkuperäinen kirjoittaja Käytetty paidannappi:Jos kokee että naista on väärinkohdeltu ja on saastainen?
No ei todellakaan. Tekijää kyllä sitäkin enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja diktaattori:Kukaan järkevä ihminen ei kyllä pidä raiskattua naista saastaisenaAlkuperäinen kirjoittaja Käytetty paidannappi:Jos kokee että naista on väärinkohdeltu ja on saastainen?
Sano ihan hitaasti vaan.. vaikka tavu kerrallaan..Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
nyt on ajatusmaailma hieman kierossa..Alkuperäinen kirjoittaja Käytetty paidannappi:Jos kokee että naista on väärinkohdeltu ja on saastainen?
Siis tosi outo kysymys...Alkuperäinen kirjoittaja miiz:Sano ihan hitaasti vaan.. vaikka tavu kerrallaan..Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Olisikovatko nämä helpompia?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Siis tosi outo kysymys...Alkuperäinen kirjoittaja miiz:Sano ihan hitaasti vaan.. vaikka tavu kerrallaan..Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Mä luulen että tuossa tilanteessa tunteet vaihtelee laidasta laitaan. Ensimmäiseksi tulee halu etsiä se jätkä ja tappaa se tai ainakin vahingoittaa vakavasti. Sitten haluaa kuulla missä olosuhteissa raiskaus tapahtui ja puhua asiasta. Seksin aika tulee varmasti vasta paljon myöhemmin, silloin kun tunnemaailma on tasaantunut ja asiaan on tullut etäisyyttä.
Tuskimpa naisenkaan tekee mieli harrastaa seksiä kovin nopeesti tapahtuneen jälkeen?
Tärkeintä on silloin kumppanin läsnäolo ja läheisyys. :/
Jep. Ihanasti sanottu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Mä luulen että tuossa tilanteessa tunteet vaihtelee laidasta laitaan. Ensimmäiseksi tulee halu etsiä se jätkä ja tappaa se tai ainakin vahingoittaa vakavasti. Sitten haluaa kuulla missä olosuhteissa raiskaus tapahtui ja puhua asiasta. Seksin aika tulee varmasti vasta paljon myöhemmin, silloin kun tunnemaailma on tasaantunut ja asiaan on tullut etäisyyttä.
Tuskimpa naisenkaan tekee mieli harrastaa seksiä kovin nopeesti tapahtuneen jälkeen?
Tärkeintä on silloin kumppanin läsnäolo ja läheisyys. :/
Ihanasti sanottu
:heart:
Tästä täysin samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Jos se on tapahtunut ennen tapaamista tai olis hyväksikäytetty niin sitä ajattelis että voi raukkaa mutta hienoa kun pystyt puhumaan siitä.
Ajatuksia tulee varmaan myöhemmin jos asia nousee suhteen kehittymisen tai seksin esteeksi.
Silloin toinen ei ole vielä valmis suhteeseen vaan tarvitsee vielä terapiaa. Seurustelukumppanin tehtävänä ei ole toimia terapeuttina loputtomasti. Se rikkoo suhteen väkisinkin.
Miksi ei voisi? Itselle kylläkin tulee mieleen raiskatun tai hyväksikäytetyn naisen tarvitsevan enemmän erityisen paljon hellyyttä ja huolenpitoa kuin seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Käytetty paidannappi:Voisitteko harrastaa seksiä raiskatun tai muuten hyväksikäytetyn naisen kanssa?