MIEHET:Posliini vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, niin se on, että kyllä......tai siis ehdottomasti ei......
No eiku se menee ainakin mulla niin että kaikki kelpaa, riippuu tilanteesta ja karvallisen/karvattoman kantajasta.
Ja minä kun miehenä tykkään visualisuudesta niin haluan nähdä yhtä jos toistakin.
Joillakin se vaan on poslari niin lapsellisen näköinen että naurattaa. Jollain lailla sitä karvotusta kuitenkin on hyvä hillitä, leikellä ja tehdä siitä vähän kuin kiinnostava.

Joskus kyllä oikea tuhero on paikallaan, mutta silloin pitääkin olla jo vittu, siinä ei pillut toimi ollenkaan.
Mielestäni karvojenkin kanssa voi leikitellä, joskus toista ja toisella kertaa jotain aivan muuta. Vaihtelu virkistää ja saa nautinnolle ulottuvuuksia.

Mutta entäs meillä miehillä, tuhero vai pikkupoikakikkelipippeli?

Minä tykkään omasta posliinipippelistäni. Ihan miehekkään näköinen se on karvattomanakin. Kun karvoja ajelen, muna alkaa seisomaan kivasti, joten homman voi viimeistellä hyvällä orgasmilla.

Olen kuullut, että miehet, joilla on suhteellisen pieni elin, sheivaavat mielellään karvansa koska silloin vehje näyttää pidemmältä. Muutoin karvat miehellä eivät ole yhtä häiritsevä tekijä kuin naisella. Ainut ongelma on jos hygieniasta huolehtiminen on jäänyt vähäiseksi. Mikään ei "käryä" niin epämiellyttävälle kuin likainen pehko, olipa kyseessä sitten mies tai nainen. Henk.koht olen sheivannut paikat kohta 20-vuotta enkä todellakaan ole katunut. Hoitotestamentissani lukee, että hoitohenkilökunnan tulee päivittäin sheivata alapääni.

Heh.. onneksi itellä on valinnan varaa eikä tarvitse ikinä ketään karvaista nuoleskella :) Onhan niitä ollut sillein kaksi-kolme sadan joukossa. [linkki moderoitu]
tuolla kivoja esimerkkejä karvattomista.

Viimeksi muokattu: