Paljaat pallit)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jussi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jussi

Vieras
Kertokaa naiset mielipiteenne tykkäättekö posliini palleista. Minä olen ajellut poslariksi ainoastaan peniksen varren yläpuolella on pieni tupsu.Tykkään myös naisesta jolla on poslari. pieni viiru on ihan kiva.Suuseksi on kivaa ei mene karvat suuhun.odottelen vastauksia keskustellaan asiasta.

Ne on aivan ihanat,haluaisin nuolla heti.Mulla on kanssa poslari,sievä viiruhäpyhuulien vierassä.Olen samaa mieltä suuseksi on kivempaa kun ei tartte syljeskellä karvoja.

Sori, että mies vastaa! EI IKINÄ! Tuo on armaan eukkoni mielipide. Minä olen muutenkin karvanen mies ja minulla on kihara karvoitus kiveksissäkin. Saan mahdottomat kiksit, kun vaimo hyväilee tai nuolee kivesten karvoja ihoa koskettamatta. Itse pidän myös kovasti vaimoni alapään karvoista. No, minä nyt olen tällainen vanhanaikaisesti ajatteleva synkkien salomaitten mies. Mies saa ajella karvansa päälaelta aataminomenaan asti ja sitten stop. Se nyt on vaan minun mielipide. Kukin taapaltkoon tyylillään.

Mitä Vittu villasempi, sitä kyrvällä kuumempi.

Kun kyrpä suonilla somattu, pillu piian kyynellillä.

Näin meillä. Minä se olin, kun en kehdannut omalla nimimerkillä edellistä sanoa.

T.
Karvarinta

Yhteistyössä