M
Mies 50
Vieras
Juu, niin se on, että kyllä......tai siis ehdottomasti ei......
No eiku se menee ainakin mulla niin että kaikki kelpaa, riippuu tilanteesta ja karvallisen/karvattoman kantajasta.
Ja minä kun miehenä tykkään visualisuudesta niin haluan nähdä yhtä jos toistakin.
Joillakin se vaan on poslari niin lapsellisen näköinen että naurattaa. Jollain lailla sitä karvotusta kuitenkin on hyvä hillitä, leikellä ja tehdä siitä vähän kuin kiinnostava.
Joskus kyllä oikea tuhero on paikallaan, mutta silloin pitääkin olla jo vittu, siinä ei pillut toimi ollenkaan.
Mielestäni karvojenkin kanssa voi leikitellä, joskus toista ja toisella kertaa jotain aivan muuta. Vaihtelu virkistää ja saa nautinnolle ulottuvuuksia.
Mutta entäs meillä miehillä, tuhero vai pikkupoikakikkelipippeli?
No eiku se menee ainakin mulla niin että kaikki kelpaa, riippuu tilanteesta ja karvallisen/karvattoman kantajasta.
Ja minä kun miehenä tykkään visualisuudesta niin haluan nähdä yhtä jos toistakin.
Joillakin se vaan on poslari niin lapsellisen näköinen että naurattaa. Jollain lailla sitä karvotusta kuitenkin on hyvä hillitä, leikellä ja tehdä siitä vähän kuin kiinnostava.
Joskus kyllä oikea tuhero on paikallaan, mutta silloin pitääkin olla jo vittu, siinä ei pillut toimi ollenkaan.
Mielestäni karvojenkin kanssa voi leikitellä, joskus toista ja toisella kertaa jotain aivan muuta. Vaihtelu virkistää ja saa nautinnolle ulottuvuuksia.
Mutta entäs meillä miehillä, tuhero vai pikkupoikakikkelipippeli?