miehet pitävät rinnoista

• Viestiketjun aloittaja "krisse"
  • Ensimmäinen viesti
"krisse"
Olen vaalea, en ruma enkä erityisen kaunis.
Kuppikokoni on 80 F, ja siksi kaikkien ystävien miehetkin aina flirttailevat kanssani,
joka on kiusallista. Yksi mieheni ystävä ehdotti tapaamistakin. Että sillai.'
Kokemukseni mukaan on turha väittää, etteivät miehet välitä suurista rinnoista.
VIimeisin suhde oli tps:n pelaajan kanssa, sitä ennen Helsingin kaupunginteatterin näyttelijän kanssa, joten en puhu mistään pulsuista. Itsekin olen opettaja koulutukseltani.

Kertokaa omia kokemuksianne, please:

[QUOTE="krisse";23631224]Nimenomaan vanhemmat miehet tuntuvat myös pitävän isoista rinnoista, varsinkin jos vaimo on nk.lauta.[/QUOTE]

Niillä vaimoilla on sitten varmaan kireä pimppi tai jotain, kun miehet ovat kuitenkin elämänkumppanikseen laudan valinneet? :D

Juuh
[QUOTE="krisse";23631224]Nimenomaan vanhemmat miehet tuntuvat myös pitävän isoista rinnoista, varsinkin jos vaimo on nk.lauta.[/QUOTE]

En ole todennut samaa. Tietty on ne ällöttävät läskit? huonokuntoiset keski-ikäiset äijät jotka katselee kaikkia naisia, ja kuolaa vieläkin rintojen perään niin kuin pikkupojat, mutta yhtään paremman tasoiset miehet ei kyllä enää ole sillä tasolla. Itselläni on tuota rintavarustusta, ja ne white trash miehet on ainoita tuosta vanhempien miesten porukasta jotka rintoja kyttää.

Itse olen ollut 15 vuotta liitossa miehen kanssa, jonka mielestä isot tissit ovat kauheita. :D

Monesti kun olen lukenut esim. keskustelupalstoilta tai vaikkapa suomi24-chatista miesten mielipiteitä asiasta, ne jakautuvat miltei tasan. Miehet, jotka pitävät isoista tisseistä ovat ihan oma rotunsa, ja on olemassa myös ns. persemiehiä, jotka ovat kiinostuneita hyvästä pyllystä ja saattavat sitten tykätä pienistä, kiinteistä tisseistä.

Mun ystävällä, jonka kanssa paljon touhutaan ja kyljetaan, on todella isot tisssit. En ole koskaan ajatellut, että miehet tuijottaisivat vain häntä... hmm, ei se kyllä baarissakaan ole koskaan näykynyt siten, että miehet piirittäisivät vain häntä isojen tissien takia.

Ole huomanntu lähinnä sen, että isotissiset naiset, jotka ovat muutenkin lihavuuteen taipuvaisia, pyrkivät pukeutumaan ravontoloissa kireisiin toppeihin ja liian pieniin vaatteisiin, jolloin heistä muodotuu irvokkaasti pursuilevia tyrkkyjä. Ei kaikista, mutta nuoremmista jotka eivät osaa pukeutua ja eivät tajua, että makkarankuoritopit ja lannefarkut eivät pue pulleaa F-kuppista naista. No, nämä naiset sitten ehkä tahtomattan antavat halpaa viestiä itsestään, ja usein ne kaikkein känniläisimmät miehet valomerkin aikaan roikkuvat näissä isoissa tisseissa... liekö sitten äitiä heillä ikävä :D

Ei käy kateeksi, mieluummin juttelen miehen kanssa joka katsoo minua silmiin ja on kiinnostunut siitä, mitä ajattelen. Lisäksi pidän kiihottavana miehissä sitä, että edes jotain jää arvailujen varaan. Siksi en itsekään pukeudu tursuilevasti ja pursuilevasti koskaan (ei kyllä ole itä pursuttaakaan)

"vieras"
Itse olen ollut 15 vuotta liitossa miehen kanssa, jonka mielestä isot tissit ovat kauheita. :D

Monesti kun olen lukenut esim. keskustelupalstoilta tai vaikkapa suomi24-chatista miesten mielipiteitä asiasta, ne jakautuvat miltei tasan. Miehet, jotka pitävät isoista tisseistä ovat ihan oma rotunsa, ja on olemassa myös ns. persemiehiä, jotka ovat kiinostuneita hyvästä pyllystä ja saattavat sitten tykätä pienistä, kiinteistä tisseistä.

Mun ystävällä, jonka kanssa paljon touhutaan ja kyljetaan, on todella isot tisssit. En ole koskaan ajatellut, että miehet tuijottaisivat vain häntä... hmm, ei se kyllä baarissakaan ole koskaan näykynyt siten, että miehet piirittäisivät vain häntä isojen tissien takia.

Ole huomanntu lähinnä sen, että isotissiset naiset, jotka ovat muutenkin lihavuuteen taipuvaisia, pyrkivät pukeutumaan ravontoloissa kireisiin toppeihin ja liian pieniin vaatteisiin, jolloin heistä muodotuu irvokkaasti pursuilevia tyrkkyjä. Ei kaikista, mutta nuoremmista jotka eivät osaa pukeutua ja eivät tajua, että makkarankuoritopit ja lannefarkut eivät pue pulleaa F-kuppista naista. No, nämä naiset sitten ehkä tahtomattan antavat halpaa viestiä itsestään, ja usein ne kaikkein känniläisimmät miehet valomerkin aikaan roikkuvat näissä isoissa tisseissa... liekö sitten äitiä heillä ikävä :D

Ei käy kateeksi, mieluummin juttelen miehen kanssa joka katsoo minua silmiin ja on kiinnostunut siitä, mitä ajattelen. Lisäksi pidän kiihottavana miehissä sitä, että edes jotain jää arvailujen varaan. Siksi en itsekään pukeudu tursuilevasti ja pursuilevasti koskaan (ei kyllä ole itä pursuttaakaan)
Itse taas välttelen avonaisia paitoja. t. 70G

"vieras"
Ai jaa. Mun (varattu) säätöni on peppumiehiä. Pakko ollakin koska mulla ei ole rintoja. Sen vaimolla on tissit kyllä. Ja on ns. vanhempi mies. Onneksi kaikki miehet ei riipu tisseissä.

"krisse"
En ole pullea, ja mammografiassakin aina sanotaan, että onpas kiinteä kudos, siksi tutkimus sattuu.
Mulla on nk.valokuvatissit, kauniit ja pystyt. Mut ällöttää kun miehet kyttää niitä!
Taisin jo mainita, että liikun yläluokan piireissä.

"vieras"
[QUOTE="krisse";23631291]En ole pullea, ja mammografiassakin aina sanotaan, että onpas kiinteä kudos, siksi tutkimus sattuu.
Mulla on nk.valokuvatissit, kauniit ja pystyt. Mut ällöttää kun miehet kyttää niitä!
Taisin jo mainita, että liikun yläluokan piireissä.[/QUOTE]

Onko jääkiekkoilijat ja pikkunäyttelijät yläluokkaa? Noh, ihan miten vaan, ihmisiä ne kaikki on. :D

"krisse"
Enkä koskaan, en KOSKAAN käytä liian pieniä toppeja, vaan yleensä pukeudun kotelomekkoon.
Ja käytän erittäin tukevia rintaliivejä.
SIlti kännikalat tulee suoraan kysymään että näytänkä rintani vessassa satasesta. HYII!!!!!!!!!!!!

Eikö täältä löydy kohtalontovereita?

ei oo totta!
No ei tuotakaan asiaa voi yleistää. Mulla on sama kuppikoko ja muuten olen hoikka. Mut mun mies ei oo vähääkään kiinnostunut mun rinnoista, tuntuu että ne itse asiassa inhottavat sitä. Enkä mäkään haluaisi tällaisia rintoja :( Niska-hartianseutu on aina jumissa. Mun mieheni nimeää ihannevartailoisiksi naisiksi aina sellaisia sporttisia A-kuppikoon rinnat omaavia naisia...Joten kyllä kaikille rinnoille löytyy omat faninsa, eika KAIKKI miehet ole kiinnostuneita isoista tisseistä!

"krisse"
[QUOTE="vieras";23631303]Onko jääkiekkoilijat ja pikkunäyttelijät yläluokkaa? Noh, ihan miten vaan, ihmisiä ne kaikki on. :D[/QUOTE]

Olet täysin oikeassa. Mieheni on TJ, ja siksi tarkoitin, että väkisinkin joudun edustamaan nk.yläpiireissä.

"vieras"
[QUOTE="krisse";23631319]Enkä koskaan, en KOSKAAN käytä liian pieniä toppeja, vaan yleensä pukeudun kotelomekkoon.
SIlti kännikalat tulee suoraan kysymään että näytänkä rintani vessassa satasesta. HYII!!!!!!!!!!!!

Eikö täältä löydy kohtalontovereita?[/QUOTE]

Mä näyttäisin rinnat. Muutaman vuoden päästä voisit olla miljardööri.

"vieras"
[QUOTE="krisse";23631319]Enkä koskaan, en KOSKAAN käytä liian pieniä toppeja, vaan yleensä pukeudun kotelomekkoon.

Eikö täältä löydy kohtalontovereita?[/QUOTE]

Nii'in. Kännissä se yläluokkakin näyttää oikean karvansa.....

"krisse"
No ei tuotakaan asiaa voi yleistää. Mulla on sama kuppikoko ja muuten olen hoikka. Mut mun mies ei oo vähääkään kiinnostunut mun rinnoista, tuntuu että ne itse asiassa inhottavat sitä. Enkä mäkään haluaisi tällaisia rintoja :( Niska-hartianseutu on aina jumissa. Mun mieheni nimeää ihannevartailoisiksi naisiksi aina sellaisia sporttisia A-kuppikoon rinnat omaavia naisia...Joten kyllä kaikille rinnoille löytyy omat faninsa, eika KAIKKI miehet ole kiinnostuneita isoista tisseistä!
Ihanko totta? En ole vielä törmännyt tuollaiseen mieheen, vaikka minustakin pienet rinnat ovat kauniit!!!

"vieras"
[QUOTE="krisse";23631291]En ole pullea, ja mammografiassakin aina sanotaan, että onpas kiinteä kudos, siksi tutkimus sattuu.
Taisin jo mainita, että liikun yläluokan piireissä.[/QUOTE]

Yläluokkaisissa piireissä kytätään naisten rintoja.:D

Yhteistyössä