miehet pitävät rinnoista

• Viestiketjun aloittaja "krisse"
  • Ensimmäinen viesti
"krisse"
Olen vaalea, en ruma enkä erityisen kaunis.
Kuppikokoni on 80 F, ja siksi kaikkien ystävien miehetkin aina flirttailevat kanssani,
joka on kiusallista. Yksi mieheni ystävä ehdotti tapaamistakin. Että sillai.'
Kokemukseni mukaan on turha väittää, etteivät miehet välitä suurista rinnoista.
VIimeisin suhde oli tps:n pelaajan kanssa, sitä ennen Helsingin kaupunginteatterin näyttelijän kanssa, joten en puhu mistään pulsuista. Itsekin olen opettaja koulutukseltani.

Kertokaa omia kokemuksianne, please:

[QUOTE="krisse";23631224]Nimenomaan vanhemmat miehet tuntuvat myös pitävän isoista rinnoista, varsinkin jos vaimo on nk.lauta.[/QUOTE]

Niillä vaimoilla on sitten varmaan kireä pimppi tai jotain, kun miehet ovat kuitenkin elämänkumppanikseen laudan valinneet? :D

Juuh
[QUOTE="krisse";23631224]Nimenomaan vanhemmat miehet tuntuvat myös pitävän isoista rinnoista, varsinkin jos vaimo on nk.lauta.[/QUOTE]

En ole todennut samaa. Tietty on ne ällöttävät läskit? huonokuntoiset keski-ikäiset äijät jotka katselee kaikkia naisia, ja kuolaa vieläkin rintojen perään niin kuin pikkupojat, mutta yhtään paremman tasoiset miehet ei kyllä enää ole sillä tasolla. Itselläni on tuota rintavarustusta, ja ne white trash miehet on ainoita tuosta vanhempien miesten porukasta jotka rintoja kyttää.

Itse olen ollut 15 vuotta liitossa miehen kanssa, jonka mielestä isot tissit ovat kauheita. :D

Monesti kun olen lukenut esim. keskustelupalstoilta tai vaikkapa suomi24-chatista miesten mielipiteitä asiasta, ne jakautuvat miltei tasan. Miehet, jotka pitävät isoista tisseistä ovat ihan oma rotunsa, ja on olemassa myös ns. persemiehiä, jotka ovat kiinostuneita hyvästä pyllystä ja saattavat sitten tykätä pienistä, kiinteistä tisseistä.