MIEHET! P.illuun vai p.yllyyn?

Toinen mies
Kokeilimme yks kerta naiseni peppua ja oli kyllä kivuliaan tiukka.
Ja otti kipeääkin, ainakin minulla.

Sai puskea tersk.a valkoisena mutta lopetimme kun alko aristamaan liikaa.

En tykkää muutenkaan koko hommasta mutta kiima voitti sillä kertaa =)

Jos naiseni pimperossa olisi kiristysruuvi niin vääntäisin sitä asteen kireämmälle. :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 13:20 mää kirjoitti:
pakko myöntää että molemmat kiitos sillä itse en todellakaan halua mitään pika orkkua vaan pitkään ja kovaa vaikka vuorotellen =)
Tuota vuorotellen molempiin en suosittele. Pyllyssä jyllää kuiteski niin paljon bakteereita, jotka voi aiheuttaa tulehduksen emättimeen tai jopa kohtuun. :eek:
 
Lahtelainen mies
mielummin aloitan #&%?$!* ja nain sitä pitkää ja kovaa hartaasti! Ja sen jälkeen voin panna vähän aikaa pyllyyn, mutta ei aina. joskus taas kesken #&%?$!* panon voin ehdottaa suihinottoa,tai itse nuolen #&%?$!*. Mutta aina nain kuitenkin pimpsaan koska, se vaan tuntuun aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh niin IHANALTA!!!!!!!
 
hellä alapää
Me otetaan miehen kans välillä vähän rajumpia sessioita.

Mitä mieltä naiset ja miehet olette nyrkki-n*innista?

Ite oon ainakin ihan hulluna siihen...tosin ainahan se ei onnistu :'(

..pitää saada viritettyä ittensä oikealle taajuudelle, siis valumaan oikeen kunnolla.

Onko naisten ejakulaatio kuinka yleistä? mulla saattaa tulla lähes litrakin joskus.

Sängyn joutuu kyllä pesemään usein samoin kuin petarit,ollaanki naurettu miehen kans,että pitäs hankkia sellasta suojamuovia sänkyyn,mitä vauvoillakin on.
 
Vielä yksi treenaaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 22:22 toinen nainen kirjoitti:
Samat treenit ja imut toimii täälläkin :wave:
Äijä aina nauraa, et sama ku p.anis joka kerta neitsyttä
Sama täällä! Jossakin "alan" lehdessä joku toimittaja hehkutti, kuinka eräs maksullinen thaityttö pystyi soittamaan torvea treenatulla alapäällään. Mitäs siinä muuta pystyi tekemään kuin hankkimaan samanlaisen torven ja kokeilemaan..!! Onnistuu myös tältä suomitytöltä - vaikka siis olen synnyttänytkin yhden lapsen alateitse..!

treenit kunniaan!!
 
Gent
Tykkään molemmista! Pimpsa nyt on vaan loppujen lopuksi paljon tiukempi, kun siellä on lihaksia koko matkalla ja siten ykkönen!
Peppu on tiukka ainoastaan siitä suulta ja loppu onkin sitten aika irrallista suolta, josta ei paljon vastusta löydy. Se hyvä puoli pepussa on, että kunnon lämmittelyn jälkeen voi isommallakin pistellä pohjia myöten aiheuttamatta kipua naiselle
 

Yhteistyössä