Miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedemies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja ilman miehiäkää ei olisi naisia :)

Ensin oli Adam, sitten Eeva, näin "meillä". :P

Tosin kuulemma naisvetoista yhteiskuntaa on joskus tuhansia vuosia sitten Kreikan alueella kokeiltu eli hallitsija nainen ja jumala nainen. Miesvetoista on kuitenkin ollut ainakin 5000 vuotta jos oikein muistan.

Mutta en minä miehenä pysty näkemään sitä naisten heikompaa asemaa tai heikompaa fysiikkaa minään valtavana mörkönä näin yleistäen. Varmasti siinä on hyvätkin puolensa ja jotenkin vaan on sopivaa että nainen on miehen "alaisuudessa" tietyllä tavalla. Ei toki orjana tai sellaisena. Pointtini: "Miksi korjata jotain mikä ei ole rikki?" Vaatisi aika raa'an feminististä historiakatsausta väittää, että naisen elämä ennen feminismiä oli 24/7 tosi syvältä. Se ei vaan ole näin yksinkertaista.

[QUOTE="koppis";28096828]Jos tätä ei ole provo, niin et kyllä ap kovin älykkäältä vaikuta. Oletko esim. kuullut, että on aikas monenlaista älykkyyden lajia? Ei teknisesti suuntautunut ole automaattisesti älykkäämpi kuin vaikkapa kädentaitaja tai humanisti. Itse olen valmistunut matemaattis-luonnontieteellisestä ja olen NAINEN, voitko kuvitella. Tienaan ihan ok koulutustani vastaavassa ammatissa, joten tuskin olen kauhean tyhmäkään.[/QUOTE]

kyllä annan nobelin tiede palkinnon! sinulle! Sinun tyyppiset tuhkaa nuoren mielen! minä ja minä kävin ylivitun yliopiston! Ja minä en vaan luin samat kirjat!

Jeesus käveli pitkin hiekkatietä. Kengät hiersivät jalassa, risti painoi selässä. Hän tiesi olevansa oikeassa. Siksi hän jaksoi ottaa seuraavan askeleen.

Minä olen vain ihminen. En ole Jeesus, vaikka vahvaa samaistumista häneen tällä hetkellä tunnenkin. Kaikkien henkilöön käyvien hyökkäysten ja virtuaalisen kivityksen jälkeen en jaksa enää. Olen todistanut jo väitteeni miesten korkeammasta älykkyydestä, tehtäväni on täytetty.

Jeesus käveli pitkin hiekkatietä. Kengät hiersivät jalassa, risti painoi selässä. Hän tiesi olevansa oikeassa. Siksi hän jaksoi ottaa seuraavan askeleen.

Minä olen vain ihminen. En ole Jeesus, vaikka vahvaa samaistumista häneen tällä hetkellä tunnenkin. Kaikkien henkilöön käyvien hyökkäysten ja virtuaalisen kivityksen jälkeen en jaksa enää. Olen todistanut jo väitteeni miesten korkeammasta älykkyydestä, tehtäväni on täytetty.
Menes nyt jo siitä. :D

Ai sulla on Jeesus-syndrooma. Suosittelen terapiaa, ei ole nimittäin normaalia.

Eeli, eeli lama sabaktani.

Mä näitä polkuja tallaan kai viimeisen asti, jos sä rakkaani kuljet mun vierelläin.

[QUOTE="vieras";28096858]kyllä annan nobelin tiede palkinnon! sinulle! Sinun tyyppiset tuhkaa nuoren mielen! minä ja minä kävin ylivitun yliopiston! Ja minä en vaan luin samat kirjat![/QUOTE]

Mikä on siis ongelmasi? En ole ollenkaan itseäni täynnä oleva kusipää, jota ilmeisesti tarkoitat. Vastasin ap:lle, vai sinäkö se oletkin? Oletko käynyt yliopistoa, mutta et ole valmistunut ja koet siitä epäonnistumista? Myötätuntoni.

Sinuna hioisin useamman erilaisen loppukaneetin kaytettavaksi. Hieman on jo toistoa, varsinkin vaittamassasi henkiloon kayvista hyokkayksista.

Mutta hyvaa loppu elamaa nyt, kun olet nahdaksesi tayttanyt tehtavasi! :kiss:

raamattu ja jeesus sinut kumotaanheti....väittelyssä! Ei jeesus sano että sinä olet viisas! etkä kiroa minua! ne jotka uskoo raamatuun voi myös kirota! Uskolla kun on ihmeitä tekiviä jutskia..kokeiltu!

[QUOTE="vieras";28096901]raamattu ja jeesus sinut kumotaanheti....väittelyssä! Ei jeesus sano että sinä olet viisas! etkä kiroa minua! ne jotka uskoo raamatuun voi myös kirota! Uskolla kun on ihmeitä tekiviä jutskia..kokeiltu![/QUOTE]

Sä oot niin paras. =)

Uskoisin biologian perusteella miesten olevan epäluotettavimpia.

No, eiköhän tämä ihmisoikeus- ja sivistämis työ ole tältä illalta ohi. Lähden siis nauttimaan rankan työviikon jälkeen viikonlopustani huvilalleni, laitanpa ehkä poreammeenkin päälle. Saattaahan siinä yksi lasi Hennesyakin mennä.

Ai että... kuulostaa aika yksinäiseltä. Siellä se kuplittaa itekseen ja nauraa kun saipa voittaa naiset. No sulla on varmaan tosi mukava elämä.

No pila sikseen, ei pahalla. Ehkä sinulla joskus onnistuu ja on ihan mukavaakin. Tuollaiseen älyyn vangittu vaan on niin kalsean kylmä, ettei varmaan kovin helpolla sitä seuraa löydy. Millainen seuralainen olisi hyvä? Tiskaaja, synnyttäjä? Sinähän kuolisit siihen tyhmyyteen. Entä joku älykäs ja yhtä kylmä, tyhjä ja kolkko kuin sinä? Ei oo helppoo.

Juhuu, arvasin oikein alusta lähtien. Täähän on se sama tyyppi, joka pari viikkoa sitten kirjoitti siitä, kuinka itsekästä on tehdä enemmän kuin yksi lapsi. Ja lopuksi sitten hajoili, kun hänelle oltiin oltu ilkeitä. Oikein yöunet häneltä oli mennyt. Voi nyyh sentään. Melkoinen tapaus ja sosiaaliset kyvyt olemattomat.

Yhteistyössä