Miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedemies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä niin, itse kun arvostan naisissa edes jonkunlaista ajatuksenjuoksua.

Arvostan naisia synnyttäjinä, tiskaajina, siivoajina. Kukaan ei kiellä, etteikö nainen olisi vähintään yhtä hyvä synnyttäjä kuin mies.

Mutta se ei poista faktaa: mies on älykkäämpi kuin nainen.

ja ilman miehiäkää ei olisi naisia :) kuka tollaselta kolmen lapsen läski huoralta pillua ees haluisi?

[QUOTE="mies";28096740]Nää tunnepitoiset vastahyökkäykset itse asiassa vain todistavat sen puolesta, että naisten vahvuus noin yleensä ei ole analyyttinen keskustelu vaan he henkilöivät sen tai suhtautuvat siihen kepeästi. Olen itsekin miehenä huomannut asian. Pidän itse selvästi naisesta, joka ei olekaan liian "vakava" keskustelija, muttei toisaalta mikään tyhjäpää. Roope Ankkakin totesi Aku Ankan taskukirjassa Iinekselle: "Huulipuna ja kyyneleet - siinä on teidän aseenne!" tms.

[/QUOTE]

Sä oikeasti siteeraat Aku Ankkaa keskustelussa älykkyydestä??! :D Tuo sitten kertoikin kaiken sun älykkyydestäsi.

Hyvä niin, itse kun arvostan naisissa edes jonkunlaista ajatuksenjuoksua.

Arvostan naisia synnyttäjinä, tiskaajina, siivoajina. Kukaan ei kiellä, etteikö nainen olisi vähintään yhtä hyvä synnyttäjä kuin mies.

Mutta se ei poista faktaa: mies on älykkäämpi kuin nainen.

:laugh:

Joku mies voi olla alykkaampi kuin joku nainen. Ja joku nainen voi olla alykkaampi kuin joku mies.

Mutta kommenttisi synnyttamisesta pelasti paivani. Melkein paansarkynikin katois. :D

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;28096752:
Jaa ja miesten mielestä naisille ei tarvitse maksaa samaa palkkaa, koska naisten työt eivät miesten mielestä ole yhtä arvokkaita kuin miesten "työt".

Älykkäämpi tienaa enemmän. Miehet ovat älykkäämpiä. Miehet siis tienaavat enemmän.

Pelkkää logiikkaa.

En jaksa nyt keskustella itsestäni, sillä mielestäni tämän keskustelun tärkein tavoite on saada teidät naiset ymmärtämään sukupuolten todellinen älykkysero.

Eiköhän se ole jo jokaiselle lukijalle selvinnyt, kuka se älykkäin täällä on.

Älykkäämpi tienaa enemmän. Miehet ovat älykkäämpiä. Miehet siis tienaavat enemmän.

Pelkkää logiikkaa.

En jaksa nyt keskustella itsestäni, sillä mielestäni tämän keskustelun tärkein tavoite on saada teidät naiset ymmärtämään sukupuolten todellinen älykkysero.

Vai ahnein tienaa eniten? Muiden selkänahastahan raha yleensä revitään.

Argumentum ad hominem – Wikipedia

Psykologia tuntuu kovin kiinnostavan naisia. On helppo lukea yliopistossa "tiedettä", joka perustuu pitkälti vain mutuiluun.

Kuinka minun suojamekanismini liittyvät kysymykseen naisten ja miesten keskimääräisestä älykkyyserosta? Etkö pysty kirjoittamaan asiasta, vaan pitää miettiä, miksi aloittaja kirjoittaa siitä asiasta?

Tämä keskustelu on avannut yhä ymmärrettävämmäksi sitä miesten ja naisten palkkaeroakin.

En pysty kirjoittamaan asiasta sinun kanssasi, koska minut on koulutettu odottamaan asiassa pysymistä, mutta sinä poukkoilet kuin aropupu. Lisäksi käytät eri kriteerejä muiden ja omalle argumentoinnille. Jos haluat esimerkin: minun Lovelace-esimerkkini on sinulle pitävä todiste, että maailmanhistoriassa on ollut kaksi älykästä naista. Toiseksi, sivuutat täysin kaiken minkä haluat mutta syytät siitä muita.

Päättelen, että ongelma on silloin yleensä psyykkiset vaikeudet, koska harva ihminen on niin täydellisen epälooginen ihan yksinkertaisuuttaan. Ja muistelen, että aika moni on sanonut sinulle samaa.

Kieltämättä tämä avaa minullekin ymmärrettävämmäksi miesten ja naisten palkkaeroa. Nimittäin jos nainen argumentoi niinkuin sinä, häntä ei edes yritetä ottaa vakavasti. Miehenä saat tässäkin tilanteessa silkkihanskakohtelua.

Pelkkää logiikkaa.

No et ainakaan sinä :laugh:

[QUOTE="älypää";28096772]Lilii tervetuloa, oikeasti lisää älykkäitä keskustelijoita. Tiedemies huutelee mutta villat taitaa olla vähissä. Mikä lie mies, en tiedä onko vakkari kun nykyään käyn aika harvoin. Palstan viihdyttävyys on laskenut aikalailla viime aikoina.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä. Myös palstan viihdyttävyydestä. He he.

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;28096768:
Tuntuu olevan se sama kaveri joka jankutti täällä jokin aika sitten kuinka naiset ovat epäluotettavia seurustelukumppaneita tai jotain sine päin.

Mahtava palstapoliisi, niin itseään täynnä että ovesta ei ulos mahdu!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28096782:
Ahaa, jotenkin arvelinkin... Pysyn siis poissa, hänen kanssaan on mahdoton keskustella. Vaikka hyvin te vedätte.

Uskoisin biologian perusteella miesten olevan epäluotettavimpia.

No, eiköhän tämä ihmisoikeus- ja sivistämis työ ole tältä illalta ohi. Lähden siis nauttimaan rankan työviikon jälkeen viikonlopustani huvilalleni, laitanpa ehkä poreammeenkin päälle. Saattaahan siinä yksi lasi Hennesyakin mennä.

Tiedemieheltä taisi loppua veto. Minäkin poistun muihin puuhiin mutta voisihan tässä laittaa pystyy äänestyksen: Kumpi on älykkäämpi, minä vai Tiedemies? :D Tulisi ainakin jotain lisää väiteltävää kun miekkonen ryntäisi kertomaan miksi palstamammojen äänestys ei ole validia tavaraa... Gudnatt. P.s Äänestäkää minua.

Jos tätä ei ole provo, niin et kyllä ap kovin älykkäältä vaikuta. Oletko esim. kuullut, että on aikas monenlaista älykkyyden lajia? Ei teknisesti suuntautunut ole automaattisesti älykkäämpi kuin vaikkapa kädentaitaja tai humanisti. Itse olen valmistunut matemaattis-luonnontieteellisestä ja olen NAINEN, voitko kuvitella. Tienaan ihan ok koulutustani vastaavassa ammatissa, joten tuskin olen kauhean tyhmäkään.

[QUOTE="älypää";28096819]Tiedemieheltä taisi loppua veto. Minäkin poistun muihin puuhiin mutta voisihan tässä laittaa pystyy äänestyksen: Kumpi on älykkäämpi, minä vai Tiedemies? :D Tulisi ainakin jotain lisää väiteltävää kun miekkonen ryntäisi kertomaan miksi palstamammojen äänestys ei ole validia tavaraa... Gudnatt. P.s Äänestäkää minua.[/QUOTE]

kenellekään!!! pidetään pään aukojat poissa...Jo solet viisas niin kerro mitä tiedät!:)

Yhteistyössä