Miehet ON sikoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimosa

Vieras
On se jännä juttu että mies on valmis viemään kotiinsa toisen naisen kun oma pitkäaikainen puoliso sieltä pois. Huh huh. Olen seurannut yhtä tuttavapariskuntaa vierestä ja kyllä ihmettelen. Toivottavasti ei tarvitse mennä heidän häihinsä :/

Mullakin on käynyt täällä mies kun oma on ollut pois. Ja mä olen myös käynyt tämän miehen luona kun hänen vaimonsa on ollut pois. B)
Johtopäätös: myös naiset on sikoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mullakin on käynyt täällä mies kun oma on ollut pois. Ja mä olen myös käynyt tämän miehen luona kun hänen vaimonsa on ollut pois. B)

No ei tietenkään ole!! Se on miesten etuoikeus... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:

No ei tietenkään ole!! Se on miesten etuoikeus... :whistle:

Mä kävin exän luona eilen vaikka avovaimonsa on sairaalassa :xmas: Jäätiin jopa likan kanssa sinne asuntoon, kun exä lähti pois B) :D

Tätä en vaan ihmisissä ymmärrä. Miksi pitää pettää? Miksi ei voi vaan sanoa että nyt on toinen kenen kanssa haluaa vehdata että erotaan??!!! :attn: Onko se niin v***tun vaikeeta olla rehellinen??!!!!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Tätä en vaan ihmisissä ymmärrä. Miksi pitää pettää? Miksi ei voi vaan sanoa että nyt on toinen kenen kanssa haluaa vehdata että erotaan??!!! :attn: Onko se niin v***tun vaikeeta olla rehellinen??!!!!! :headwall:

Mutku se on vaan niin kivaa vehdata kahden kanssa. Kolmen kanssa vehtaaminen on vielä hauskempaa:-)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mitäs jos se onkin vaikka miehen sisko :o

Mun veli on tulossa meille tänään, ja kerran jo naapuruston kyylä oli ihmetellyt että minkä miehen kanssa mä liikun, kun oma mies on töissä... :laugh: .
Ja kun olin veljen kanssa liikenteessä joskus, tuli muutama huolestunut kansalainen kysymään missä "Mari" (veljen avovaimo, silloinen sellainen) on.
Eli joo, voihan sitä vastakkaisen sukupuolen kanssa näyttäytyä ilman pettämisajatuksiakin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Eihän toisten asiat mulle kuulu mutta silti. Että ihan yhteiseen sänkyyn vei sen naisen.

ja sä tirkistelit ikkunan takana :o

Mulle tuli ihan sama mielikuva :D

Hehee no en nyt kuitenkaan :D

No mistä helvetistä sä sitten oikein tiedät jos et ollut vieressä kyyläämässä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Eihän toisten asiat mulle kuulu mutta silti. Että ihan yhteiseen sänkyyn vei sen naisen.

ja sä tirkistelit ikkunan takana :o

Mulle tuli ihan sama mielikuva :D

Hehee no en nyt kuitenkaan :D

No mistä helvetistä sä sitten oikein tiedät jos et ollut vieressä kyyläämässä :whistle:

Niin en tiedäkään koska jäin taksista aikaisemmin pois. Voihan se olla että he menivät vain kavereina talolle juomaan.

Yhteistyössä